Overtijd maar nog steeds geen positieve test:(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lieke222, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke222

Lieke222 Lid

1 jul 2008
    50
    0
    6
    verkeersveiligheidsorganisatie
    Arnhem
    Ik ben nu al 2 dagen overtijd maar nog steeds geen positieve test. Kan ik nu nog wel zwanger zijn of zou er dan al een vaag streepje zichtbaar moeten zijn? heeft iemand anders ook pas na lange tijd positief getest?
    Hopelijk kunnen jullie me helpen ik weet het echt niet meer.

Groetjes Lieke

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Is je cyclus regelmatig? als je net bent gestopt met d epil kan dat erg verschillen

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    idd misschien ben je niet overtijd, maar heb je misschien eenhele lange cyclus nu.....

4. Lieke222

Lieke222 Lid

1 jul 2008
    50
    0
    6
    Arnhem
    Ja dat zal het dan wel zijn:( Vind het wel raar want heb wel veel symptomen maar dat zal dan wel ontpillen zijn.. Er is dus geen kans dat ik toch nog zwanger ben?

5. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik zou vandaag mijn menstruatie moeten krijgen.. Nog niets... Gisteren ochtend getest (een dag voor NOD) en hartstikke negatief, ik ga ervanuit dat vandaag mijn menstruatie moet gaan doorzetten.. Ik had bij mijn eerste zwangerschap 5 dagen na NOD (toen ging ik pas testen) een super positieve test..

Ik heb wel vaker gehoord dat mensen pas een week na NOD een positieve test in handen hadden, dus alles kan! :) Succes!

6. Lieke222

Lieke222 Lid

1 jul 2008
    50
    0
    6
    Arnhem
    Dankjewel:) nou heb ik nog een heel klein beetje hoop..:) Jij ook succes!

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Lieke, tuurlijk kun je zwanger zijn, maar aangezien je testen nega zijn......ik zou nog ff een weekje afwachten, geen ongi weer testen....etc etc..

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik had een vruchtzakje op een echo, maar de test in het ziekenhuis was negatief. Pas na 3 dagen had ik thuis een positieve test. Dus soms duurt het wat langer. Maar je kunt ook gewoon een langere cyclus hebben.

Even afwachten dus...

9. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    ik had ok pas bij 40 dagen overtijd een positieve test...

10. Lieke222

Lieke222 Lid

1 jul 2008
    50
    0
    6
    Arnhem
    En had je daarvoor ook echt een totaal negatieve test? ook geen vaag streepje? Je geeft me wel een beetje hoop :D:D

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik leesook even mee heb namelijk ook negatieve test na 8 dagen overtijd te wezen :)

liefs

12. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Hey, ik heb nu precies hetzelfde, al 5 testen gedaan...allemaal negatief. Ik heb mijn eisprong 2 dgn later gehad dan normaal, ik voel deze keigoed, maar verwachtte mijn menstruatie gisteren, wel die krampjes enzo, maar nog geen ongi gezien! wacht met smart! lol...kunnen we ook verder gaan met klussen, want hier wordt ik niet goed van.
    Ben wel doodmoe en af en toe breekt het zweet me uit! Gisteravond getempt want ik dacht dat ik koorts had, was 37.5, wel hoger dan normaal (37,1) dus we wachten maar af...

13. Lieke222

Lieke222 Lid

1 jul 2008
    50
    0
    6
    Arnhem
    Ja ik heb mijn eisprong ook gevoeld had dan nu echt ongesteld moeten zijn maar het komt maar niet,, ik heb ook geen ongesteldheidskrampjes voel me heel anders.. Nou laten we maar snel duidelijkheid krijgen he!

14. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ja die krampjes heb ik al vanaf maandag, dus ik dacht...dan zal het wel komen, niet dus.
    Ik test al zowat elke dag! echt erg...die dingen vliegen er doorheen, hahaha...ik moet mezelf echt inhouden want dit heeft totaal geen zin! maargoed.
    Jij ook succes, we lezen het wel!

15. Lieke222

Lieke222 Lid

1 jul 2008
    50
    0
    6
    Arnhem
    hhaahahah ik ben precies hetzelfde heb ook al 3 testen gedaan en morgen waarschijnlijk weer haha ook al heeft het geen zin ik hoop gewoon op een vaag streepje!@!

16. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Die krampjes had ik dus bij de zwangerschap van mijn zoontje, ik dacht nou daar komt de menstruatie. Elke dag weer die krampjes, elke dag weer niets!
    Toen dus 5 dagen na NOD een test en de twee streepjes knalden er vanaf!

Hier nu helemaal geen krampjes, maar tocfh wel het gevoel dat de menstruatie eraan komt...

Wat ik wel heb is dat als ik niet op tijd eet, ik echt heel slap/trillerig wordt en echt mega honger heb! Dat is wel vreemd, ook echt van die buien dat je MOET eten... Maar dat kan ook met de mestruatie te maken hebben...

17. Mop0201

Mop0201 Actief lid

21 mei 2008
    133
    0
    0
    Meiden,

Ik heb dit in de vorige periode ook gehad, was ruim 3 weken over tijd, en testen bleven negatief! Toch na ruim 3 weken werd ik ongesteld, terwijl ik altijd mijn klok gelijk kan zetten.. Nu laatste periode was weer op tijd.
    Heb niet teveel hoop als je test negatief is. Het komt niet al te vaak voor dat een thuistest nega is en je toch zwanger bent!

Succes allemaal!

18. Lieke222

Lieke222 Lid

1 jul 2008
    50
    0
    6
    Arnhem
  19. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik ga er ook niet vanuit dat het nu al bingo is, ik ga nu lekker poetsen en hoop dat ik mijn menstruatie lospoets, hahaha. Ik heb altijd als ik me inspan die buikpijn naderhand en soms helpt het wel, dus wie weet, haha
    En ach, wie weet hebben we geluk in de staatsloterij vanavond

20. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hahaha ellen dat kan niet want ik win hem al - de jackpot :)
    ik wil ook graag meepraten. ben ook al een paar dagen overtijd en negatief getest op mijn nod. ik ga nu zaterdagmorgen pas weer voor de tweede keer testen. het heeft toch geen zin om elke dag te testen, kost superveel geld! en als je zwanger bent, ben je het toch wel ;)
    het is zo vervelend, tuurlijk, meestal als je test nega is ben je niet zwanger. maar dan hoor/lees je weer verhalen van meiden die bv 8 dagen na nod pas posi testen en dan krijg je toch weer hoop..

Deel Deze Pagina