Cyclus na bevalling, zonder borstvoeding

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Babyengel, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden, ik ben op 11 oktober bevallen en 14 oktober gecurreteerd van de placenta, een week na de kraamvloed was gestopt ben ik alweer voor de 1e keer ongesteld geworden. Maar sinds die tijd gebeurt er niks meer in mijn lichaam. Normaal gesproken is het niet zo erg want ongesteld zijn is niet leuk maar ik wil toch wel op een gegeven moment weer proberen zwanger te worden en dan is het wel handig als ik een cyclus heb ;) het frustreert me ook enorm dat er niks gebeurt, heb ook wel vrees dat er iets niet goed is na de curretage.. Heb ook geen echo meer gehad na de curretage maar aangezien de pijn weg was leek het me ook niet nodig

Ik doe trouwens 1x per week een zwangerschapstest voor de zekerheid maar is altijd negatief.
    Ik kan aan mijn lichaam merken wanneer ik een eisprong krijg of heb gehad, ben normaal gesproken regelmatig dus ken dit helemaal niet.

Zou het nut hebben om bloed te laten prikken en iets van een middeltje te krijgen om een bloeding op te wekken (duphaston oid)?

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier een snelle bevalling gehad en placenta kwam ook na tien minuutjes vanzelf. Normale nabloeding gehad.
    Maar nu dus al 11 weken geleden en nog helemaal geen menstruatie gehad en geef ook geen borstvoeding.
    Morgen bel ik even de huisarts. Gyn had gezegd dat de eerste menstruatie gemiddeld na 6 tot 8 weken komt.

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vandaag huisarts gebeld (en zwangerschapstest gedaan - negatief).
    Antwoord van de huisarts; kijk het nog een maandje aan. Dus dat gaan we maar doen dan hè.

Deel Deze Pagina