Goedemiddag allemaal. Ik vroeg me of er mensen zijn die ervaring hebben met pcos en een suikervrij eetpatroon. Mijn moeder is een tijdje geleden begonnen met de Sugarchallenge en is inmiddels 13 kilo kwijt en voelt zich stukken en stukken beter. Omdat mensen met pcos ook een probleem hebben met de insuline in hun lichaam (en ik heb begrepen dat het drastisch verminderen van suiker dan goed is) ben ik me aan het verdiepen. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Bedankt alvast
Geen ervaring mee, helaas! Heb hier wel PCOS, maar ik eet sowieso al weinig suiker en ik heb ook geen overgewicht. Ik vermoed dus dat er bij mij in ieder geval geen verband is tussen veel suiker eten/ afvallen en PCOS. Maar waarom geef je het geen kans? Suiker minderen kan nooit kwaad!
Ik ga het ook zeker proberen, of in ieder geval minderen. Als ik wat positieve verhalen of iets dergelijks lees dan Is het wat makkelijker vol te houden denk ik. Kan me niet voorstellen dat ik geen ijsje meer mag eten ofzo hihi. Mijn man moet deze zomer op uitzending en als het dan lekker weer Is wil ik ook wel eventjes naar buiten en genieten van een ijsje