hallo allemaal ik ben nou 2 weken ovetijd en heb vorig weekend een test gedan die gaf licht aan dat ik zwanger was.. ik eigewijs nog denken even een weekje wachten en doe ik nog wel een test ( me eerste zwangerschap was ik 2 maanden zwanger voor me test wat aan gaf ) nu heb ik vanmorgen een test gedaan en die zegt dat ik niet zwanger ben ( ander merk test ) nu verlies ik sins 3 dagen oudbruinig bloed en slijm.. is HEEEEL weinig maar wel al 3 dagen.. maarja nu onderhand 2 weken overtijd.. wat denken jullie? is 3 dagen zo licht oud bruin bloedverlies normaal? kan dat?
Heb je normaal altijd een regelmatige cyclus gehad? Heb je nu misschien meer stres gehad? Er zijn veel factoren waardoor je ook later ongesteld wordt dan anders. Misschien dat het nog gaat komen. Als je meer zekerheid wilt hebben kun je het beste hcg via de ha of gyn laten prikken. Dat zal een duidelijkere uitslag geven! Succes!
er zijn hier genoeg meiden die bloed verliezen en een gezonde baby krijgen, het hoeft niet altijd iets slechts te betekenen. Je kan denk ik inderdaad het beste een bloedtest laten doen, dat moet meer duidelijkheid geven. Succes, ik duim voor je! liefs Miek