Ik heb geen idee of ik hier mag en kan plaatsen... Ik weet het heeft niets met hier te maken... Maar het blijft mij bezig houden... Ik ben vandaag op dag 10!!! Van menstruatie. En blijf goed bloeden soms zo dat met uur alles ken verschonen. Verder heb ik last van nog deze dingen: Vermoeidheid overdag slaap smiddags gewoon dik een uur na het werk of gewoon als vrij ben. Ben duizelig/ licht in mijn hoofd tot hoofdpijn aan toe. Heb gewoon geen tot nauwelijks concentratie de laatste tijd is al stuk langer zo. Warmte vlagen tot zweeten aan toe. Slapen savonds is matig Menstruatie ondanks de pil microgynon 50! Deze klachten: Veel bloedverlies Grote bloedproppen te grote van bonk/ pingpong balletje Pijn in buik, krom van pijn liggen met soms net of moet weg puffen de pijn. Wat denken jullie hiervan? Heb zelf al 2 dingen waar ik aan denk... Dat zijn bloedarmoede en vleesboom...
Hallo hartediefje 1988, wat vervelend dat je zoveel bloed verliest en daarnaast ben je ook echt niet lekker. Heb je dit bij elke menstruatie of is dit de eerste keer? Of is het een doorbraakbloeding? Je kan inderdaad bloedarmoede hebben, omdat je toch echt wel ruim vloeit voor een menstruatie. Belangrijk is dat onderzocht wordt, waarom je zo'n heftige menstruatie hebt. Het kan heel goed zijn dat je een vleesboom hebt in de baarmoeder. En is er een mogelijkheid dat je zwanger bent geweest en dat dit mogelijk een miskraam is? Want ook dan kan je ruim vloeien, pijn hebben en stolsels verliezen. In ieder geval goed dat je een afspraak hebt bij de huisarts, want dat zou ik je zeker adviseren. Succes! Groetjes Monique
Dit is nu de 2e keer, in mei was de eerste keer, bij de eerste keer heb ik geen sex gehad. nu bij de tweede keer wel, maar het hevige bloedverlies is hetzelfde.
Het is goed dat je vandaag naar de huisarts gaat. Het hebben van gemeenschap moet in principe geen invloed op op de hoeveelheid bloedverlies. Ik ben benieuwd waar de huisarts aan denkt. Succes. Groetjes Monique
Huisarts denkt ook bloedarmoede of vleesboom. Maandag bloedafnamen en woensdag weer melden bij de huisarts. Alleen als erger word eerder melden dan word meteen doorgestuurd naar gynaecoloog voor inwendig onderzoek en een echo.
Fijn te horen dat er actie ondernomen wordt! Veel succes toegewenst en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Groetjes Monique