Miskraam of toch nog hoop

Discussie in 'Miskraam' gestart door Caatje1982, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier mijn verhaal; ik ben inmiddels 5 weken zwanger, vorige week meerdere positieve testen gehad, geen knallers maar wel duidelijke strepen, ook cb met indicator gaf zwanger 1-2 weken aan.
    Vanochtend weer een test gedaan zodat ik een mooie test had voor in het boek, helaas een tuurstreepje??? Snel een gewone digitale test van CB gehaald en deze gaf niet zwanger aan. Nu heb ik ook rode steepjes bloed in mijn afscheiding bij het afvegen. Vk gebeld en bloed laten prikken bij de huisarts, in afwachting van de uitslag, zenuwslopend...

Is er nog hoop? We willen het zo graag?!

Graag wat reacties 😊

2. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Oei, ik ben bang dat de kans wel erg groot is dat het fout is gegaan. Anders zou met 5 weken zwanger de CB het wel echt moeten aangeven.
    Ik ben bang voor een vroege mk.

Heel veel sterkte, hopelijk heb je gauw een plakker.

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    De combinatie 'niet zwanger' van CB en de rode streepjes bloed bij je afscheiding.. dat klinkt niet goed meis!

Ik begrijp dat het zenuwslopend is, zeker omdat je het zo graag wilt!

Bij mij begon het ook met een beetje bloedverlies en streepjes bloed, dat heeft een paar dagen geduurd en daarna zette het door. Ik heb er geen test meer aan gewaagd, wist al dat het niet goed zat. Echo en bloed prikken bevestigde dat helaas.

Ik hoop natuurlijk voor je dat het wel goed zit maar je moet er sterk rekening mee houden dat het mis gaat. Sterkte!

4. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties, denk zelf dat het ook mis is... Maar toch nog de gedacht dat het een gesprongen adertje is door mijn zeer moeilijke stoelgang afgelopen weekend... Weet ook niet dat als de uitslag van de bloedtest wel positief is dit toch nog het einde betekend? 😞

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wat erg voor je die onzekerheid maa het klinkt idd niet goed :(

Als je testen lichter worden zal je hcg waarde dit ook aangeven, je waarde zal niet passen bij een 5 weken zwschap...

6. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0
    Bleef dat bloedverlies bij jou ook aanhouden of veegde je ook wel eens geen bloed?

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik veegde de eerste dagen maar 1 tot 2 keer per dag bloed, toen dacht ik nog dat het onschuldig was. Elke keer weer opgelucht adem halen als ik gewoon een wit toiletpapiertje had. Helaas werd het na een paar dagen toch meer en veranderde de kleur, toen wist ik dat het echt mis was. :(

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat naar meid.

Ook ik denk dat de kans heel groot is dat het niet goed zit. Ik heb vorige maand ook een mk gehad met 5 weken en mijn testen liepen een paar dagen daarvoor ook af. De avond voordat het bloeden begon had ik een beetje bruinverlies en de ochtend erna kwam het heldere rode bloed.

Sterkte!

9. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0
    Wat heftig voor je! Hopelijk snel een plakkert voor je! Ik was net ook even opgelucht met een wit papiertje met doorzichtige afscheiding.... Ben toch benieuwd naar de bloedtest uitslag... Ook al denk ik dat een goede afloop er momenteel niet in zit...

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Vaak zegt je gevoel al voldoende.. vind het heel rot voor je en hoop natuurlijk dat het wel goed zit.

Is dit je eerste zwangerschap?

11. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0
    Ik heb net de uitslag van de dokter gehad en de uitslag gaf een waarde aan van 8.. Laag dus... Volgende week maandag weer bloed prikken op hcg om te kijken of hij dan hoger is... Ook naar de verloskundige gebeld en zij zei dat het laag was maar dat dat kon bij 4 weken en 4 dagen (hun tellen iets anders denk ik), ze zei dat thuistesten niet altijs betrouwbaar zijn dus ze denkt dat het toch nog een kleine kans heeft... Zelf acht ik de kans klein maar wie weet, stiekem toch een heel klein beetje hoop... Ik denk dat mijn lichaam ook nog wel antwoord gaat geven

Dit is mijn tweede zwangerschap, heb een geweldig zoontje van 20 maanden rondlopen 😊

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zwangerschapsduur
    Hoeveelheid HCG in IU/L
    Niet zwanger
    Minder dan 5

3 weken / 21 dagen
    Tussen 1 en 5

4 weken / 28 dagen
    Tussen 5 en 427

5 weken / 35 dagen
    Tussen 18 en 17.350

6 weken / 42 dagen
    Tussen 1.050 en 56.500

7 weken / 49 dagen
    Tussen 7.500 en 115.000

8 weken / 56 dagen
    Tussen 15.200 en 230.000

9 weken / 2 maanden
    Tussen 25.000 en 150.000

10 weken
    Tussen 50.000 en 288.000

12 tot 15 weken / 3 tot 3.5 maanden
    Tussen 13.000 en 255.000

16 tot 24 weken / 3.5 tot 5.5 maanden

Tussen 4.000 en 65.000

Vanaf 25 weken tot 41 weken

Tussen 3.500 en 117.000
    1 week na bevalling of miskraam
    Tussen 5 en 1.000
    4 weken na bevalling
    Tussen 0 en 9

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dit is idd zo'n tabel....
    Weet je zeker hoe ver je zwanger was dan?

Heel eerlijk vindt ik het er niet zo goed uitzien. Je hebt een week geleden al positief getest dus je waarde had dan denk ik hoger moeten zijn.

En nu wat gaat de vk doen?

14. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0
    Ja ik vind het er zelf ook niet rooskleurig uitzien... De verloskundige wacht nog even mijn bloedtest van volgende week af, als de hcg toch is gestegen krijg ik 5 december een echo...
    Weet niet 100% zeker hoe ver ik ben aangezien ik pas 2 maanden gestopt ben met de pil, blijft apart dat ik vorige week 1-2 weken zwanger testte met de clear blue...

Bedankt voor het tabel

15. Meliskaatje

Meliskaatje Actief lid

14 sep 2014
    176
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi caatje,
    We zitten in het zelfde schuitje. Ik had gister nog getest met action test en dacht ook dat ze minder roze werden. Ik had nog een cb digital, ook gedaan 'zwanger 1-2'. Vanmorgen eerst bruin bloedverlies en later meer helder rood bloed. Erg verdrietig. Ik hoop dat het bij jou mee valt en goed komt. Sterkte!

16. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0
    Heey meis, wat erg voor je! Bij mij is het vanmorgen helaas ook misgegaan.... 😞 ben er ook kapot van!

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Caatje je teste 1-2 zwanger toch op het juiste termijn ;)

Erg voor je dat het nu duidelijk is :( sterkte ...

18. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0
    Klopt idd.... Zo zie je maar dat je het zelf goed aanvoelt...

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja je voelt het altijd wel helaas. Je blijft hoop houden maar nu weet je dat je het eigenlijk altijd al wist.

20. Meliskaatje

Meliskaatje Actief lid

14 sep 2014
    176
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sterkte meis!

Deel Deze Pagina