hoi hoi... zijn er meer meiden die aan het aftellen zijn totdat ze van start kunnen voor een kindje? ik heb vorige week mijn 2de prik gehad voor de mex. griep. pfff... nou kan het aftellen gaan beginnen, maar wil zo graag nu al!!! heb volgende week mijn eisprong en wil zooooo graag van start gaan voor een 2de wondertje... maar ja nog even geduld.... over 6,5 week kunnen we pas echt van start. zijn er meer die de weken af aan het tellen zijn!? liefs
Hoi, Ik heb besloten dat 1 prik wel voldoende was omdat we niet zo lang wilde wachten (en in andere landen blijkt 1 prik genoeg) en zijn nu dus begonnen voor een kindje. Het is nu week 6 na prik 1 dus...volgens mij als je 1 eisprong er tussen laat valt het allemaal wel mee. Lijkt me sterk dat het spul zoooo lang in je lichaam blijft zitten. Maar dat moet ieder voor zichzelf weten. Wij nemen wel een risico maar waarschijnlijk is het toch niet meteen raak in ronde 1. Wachten als sinds al dit gedoe begon van de zomer en onze dochter is al 2 1/2. Sterkte met wachten! Vervelend he? Charlie
Hey hallo... hier heb ik gisteren de tweede prik gehad en wij gaan dus nu ook aftellen voor een hummeltje. We hebben er al een rondlopen die volgende maand 2 wordt... het kriebelen is al sterk, nu dus nog even geduld! Groetjes Jollie
Hoi hoi, Ik heb bewust de 2de inenting NIET meer gehaald, anders moest ik zeker nog 8 wachten wachten tot mn volgende iui behandeling. Nu heb ik 4 weken weer terug gewonnen, en kan ik in januari weer aan de slag. Anders werd het pas in februari, grrr. Want in principe als je die mex. inenting heb gehad/gehaald....mag je 8 weken lang ook NIET klussen (in je vruchtbare dagen dan). Deze info kreeg ik mee van mn ferti.arts. Want volgens mn ferti.arts kan die inenting invloed hebben op innesteling en/of het vruchtje! Suc6 en sterkte met wachten he! Liefs
Ja hartstikke leuk! Ik zocht al naar zo'n topic als dit voor mama's die op het wachtbankje zitten na de griepprik. In februari eindelijk groen licht!
Ik heb alle twee de spuiten van de Mexicaanse Griep bewust gehaald. Ik heb namelijk zelf Astma, en ik heb met de arts overlegd, die zei dat het voor mij goed was om de spuiten te halen. Aangezien ik zware Astma heb. Heb nu 2weken geleden de laatste spuit gehaald. Maar we hebben overlegd en willen toch gewoon verder gaan met het oefenen. Aangezien het bij ons waarschijnlijk ook niet een, twee, drie raak zal zijn. Denk eerlijk gezegd ook dat het niet heel veel kwaad moet kunnen. De HA zei dat zelf ook al. Kus &liefs
Denk eerlijk gezegd dat het ook niet echt kwaad kan om al binnen die tijd zwanger te raken... mja we wilden zowiezo wachten tot onze meid 2 is geworden. Hey blond, kzie dat er voor je gependeld is... is dat door iemand van het forum gedaan? Bij de eerste ben ik door caruli gependeld en die had het toen bij het goede eind, mja die ga ik natuurlijk nu niet storen in haar kraamweek...
@Jollie Nee is door iemand gedaan die ik vaag ken. Heb ook een keer de stoute schoenen aangetrokken (tja, nieuwsgierigheid kent geen grenzen zullen we maar zeggen). En heb een astrolijn gebeld, hoe erg! Maar die zeiden precies hetzelfde:O! &Ik heb al 2mensen hier van het forum een pb'tje gestuurd of ze voor mij wilden pendelen. Ik ben graag nieuwsgierig (soms is dat niet altijd heel handig) en ik wil gewoon soms ook vergelijkbaar materiaal hebben snapje? Zodat ik een beetje weet wat dat er gezegd is en dan kan ik straks kijken wat daarop (eventueel) aansluit. Waarom kijk je niet even bij de topic pendelen? Daar staan alle mensen die vanuit hier pendelen. Misschien dat je iemand erbij ziet staan die je daar ook toe vertrouwt? Kus &liefs
Ik heb geen prik gehad. dus ben nog lekker bezig. geen rotzooi in mijn lichaam..danku. succes met wachten dan maar dames, hoop voor jullie dat de tijd een beetje vliegt.
wat leuk meiden, dat er nog meer aan het aftellen zijn! ik moet zeggen dat ik het nu nog wel heel ver weg vind februari (omdat ik zo graag van start wil gaan) maar aan de ene kant is het ook zo.... ik denk persoonlijk ook niet dat het veel kwaad kan om evt zwanger te worden.. wij doen het denk ik zo dat we er één eisprong tussen laten, en dan toch stiekem gaan beginnen. volgende week heb ik mjn eisprong... dus deze week kijken we nog even uit en als ie geweest is toch....... waarschijnlijk is het toch niet in 1 keer raak dus dan hebben we toch netjes onze tijd uitgezeten, en voor mijn gevoel zit ik mezelf niet zo in de weg!! SPANNEND!!
Wat dat betreft lopen de meningen uiteen omtrent die mex. griepspuit..... De 1ne arts zegt dit, en de andere arts zegt dat :x Je weet zo langzamerhand niet meer van hoe of wat, of wie je uberhaupt nog moet geloven . Ik hou mij maar bij 1 inenting, en heb begrepen dat ik nu al voor 70% beschermd bent. Risico's heb en loop je toch....of het nu van die inenting komt, of elders van! Moeder de natuur beslist nog altijd, maar leuk is het niet altijd. Maar goed...op naar 2010 meiden, op goed geluk en hoop van zegen. Liefs