hey meiden, ff een vraagje, ben dinsdag gecurriteerd en nu is mijn vraag moet ik die dag aan houden als eerste cyclus dag of moet ik de dag aan houden dat het bloeden nu stopt... wij willen het liefst zo snel mogelijk er weer voor gaan en nu heb ik over 2 weken weer een afspraak bij de gyn. als ik mijn curretage dag als eerste cyclus dag aanzie dan zou ik op de dag dat ik naar de gyn. moet mijn eisprong hebben, zou het dat kunnen zien met een echo?? wat een vragen allemaal he! mischien hebben jullie hier een antwoord op en anders wacht ik 2 weekjes af en vraag ik alles aan de gyn. groetjes van bianca
Bij mij heeft het na de curettage 7 weken geduurd tot 1e NOD. Maar je gyn kan dat zien hoor tijdens een echo. Is handig weet je wanneer je mag klussen
Hoi Bianc, het is natuurlijk voor iedereen anders en ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn ongi kwam na de curettage helmaal niet vanzelf op gang. Ik heb uiteindelijk na 11 weken een hormoonkuur gekregen om mijn ongi op te wekken, ik had namelijk geen eisprong. Nu moet ik afwachten of het wel weer vanzelf op gang komt. Je gyn kan idd wel zien of je een eisprong hebt of gaat krijgen, maar bij mij hebben ze op de nacontrole geen echo meer gemaakt. Succes ermee. Groetjes Hope
hey meiden, bedankt voor de snelle reacties! weet dat het lang kan duren maar er is al verteld dat er op de nacontrole een echo gemaakt gaat worden en als ik over 6 weken vanaf nu niet ongi ben krijg ik er iets voor om het op te wekken. hoop dat het allemaal een beetje vlot op gang komt uit zich zelf! jeetje hope pas na 11 weken, hopelijk heeft het kuurtje goed aangeslagen en komt het nu wel op gang!
Hoi Bianca, ik heb ruim 2 weken terug helaas een curettage gehad Ik had de 1e 2 dagen bloed verlies niet veel maar wel wat. En daarna ging dat over in oudbloed, was minimaal, maar daar ben ik net pas 3 dagen vanaf.Ik ben dus al met al 2 weken aan het vloeien geweest. Ik meen dat er over dit onderwerp al gesproken is, misschien dat ik het zelf wel ergens na gevraagd heb hoe dat zat, vanaf welke dag je je cyclus nu moet gaan berekenen maar dat kan ik niet meer zo snel terug vinden. Ik weet wel dat er toen gezegd is dat je vanaf de 1e dag van de curettage moet gaan rekenen. Of dat zo is weet ik niet omdat het door een curettage komt dat je bloed kan gaan verliezen.Is toch een operatie. Met een spontane mk is dat anders volgens mij. Heb ik ook meegemaakt en toen had ik echt een week flink bloedverlies Na mijn 2e mk (ook een curettage) werd ik ipv na 28 dagen na 33 dagen weer ongi, valt dus mee hoe snel dat weer op gang is gekomen. Maar nu kan ik daar nog niks over zeggen. Ik wacht het dus in spanning af hoe alles dit keer gaat verlopen. Eigenlijk hoop ik dat ik de eerste 9 maanden GEEN ongi krijg en dan mag bevallen van een gezond wondertje. Maar ja als we het voor het zeggen hadden, hadden we hier ook alleen maar vrolijke gesprekken gevoerd. Helaas beslist de natuur anders. Of toch ook goed Het loopt ook niet voor niks verkeerd af maar als je dan in ieder geval mag weten WAAROM het niet goed gaat. Nu zitten we allemaal met dezelfde vragen: WAAROM??? Meis, ik wens je nogmaals heel veel sterkte. Liefs,mussie
Ik denk dat Mussie bedoelt wat ik heb gevraagd, maar dat was bij 'zwanger worden' niet bij 'miskraam'. Al een wat ouder berichtje.
dank jullie wel voor de antwoorden!! ga ook ff bij zwanger worden kijken dan bij het topic van mummy. liefs van bianca