Was ik zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ness, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ness

Ness Lid

9 feb 2006
    60
    0
    0
    e-business consultant
    Hoi
    Sinds korte tijd proberen wij een kindje te krijgen. De afgelopen maand was ik heel erg moe en had ik regelmatig last van krampjes - gevoeligheden onder in mijn buik. Daar waar de eierstokken zitten. Tevens had ik één zeer gevoelige borst.

Nou zou ik aankomend weekend ongesteld moeten worden. Echter heb ik sinds vanmiddag last van bloedverlies. Daarbij heb ik ook heel erg last van pijn in mijn onderbuik. Veel heftiger dan bij mijn periodes toen ik aan de pil was. Heb ik nu een miskraam of zijn de symptomen van ongesteldheid extreem toegenomen.

Graag hoor ik of er iemand is die een vergelijkbare situatie heeft meegemaakt.

Groetjes
    Ness

2. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Zekerheid krijg je natuurlijk nooit. Je klachten kunnen ook anders zijn dan voorheen doordat je nog aan het 'ontpillen' bent. Maar als je gevoel zegt dat je zwanger was kan het natuurlijk ook goed. 1 Op de 3 zwangerschappen breekt al af voor je het door hebt/ kan testen.
    Succes iig met zwanger worden...

3. Juu

Juu Lid

3 aug 2006
    27
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Ness,

Wat een vragen heb je he als je probeert zwanger te worden, je wilt van alles voelen en voelt ook van alles. Toen ik stopte met de pil kreeg ik in de week voordat ik ongesteld werd ook last van gevoelige/pijnlijke borsten echt tot het irritante af. Ook het zeurende gevoel in mijn buik was heftiger dan normaal. Ik heb dat alle maanden gehad dus het lijkt me sterk dat ik al die keren zwanger was. Misschien dat dat je een beetje gerust stelt, ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken, maar ja ...........ik kan niet beoordelen hoe heftig dit bij jou was en of je wel of niet zwanger was.

In ieder geval heel veel succes.

4. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Misschien kun je aanstaand weekend ( op je NOD) een testje doen..het hgc zal dan wel in je urine zitten als je zwanger bent/was. Dat duurt wel eventjes eer het weer weg is

edit: weet alleen niet zeker of dat ook geldt als het zo vroeg in het stadium is
    :(

5. Ness

Ness Lid

9 feb 2006
    60
    0
    0
    e-business consultant
    Dank jullie voor jullie reacties. Dit helpt. Vandaag is alles wel een stuk rustiger in mijn buik. Zal wel verschijnselen zijn van ongesteldheid.

Groetjes
    :)

6. Niet meer actief

Je hebt testen waarmee je 4 dagen voor je NOD kunt testen.
    Je kunt dan aflezen of het eventueel een vroege mk is of toch je ongesteldheid.

Deel Deze Pagina