cyclus na de miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door newdawn, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hey!
    Ik ben op 1/9 gecurreteerd. Nu is mijn zwangerschapstest al vrij licht positief en ben ik alweer op zoek naar een eitje! Volgens normale cyclus zou ik mijn eisprong zondag moeten hebben. Nu was ik gestart met ovulatietesten en die zijn al positief. Kan ik geloven dat mijn eitje in aantocht is of slaan ze positief uit omdat er nog een beetje HCG in mijn lichaam zit?

image.jpg

De linkse is zwangerschapstest en andere ovulatietest.

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

He Steffie,

Ik ben 29-8 gecurreteerd na een MA en ook bezig met de zw-test negatief te krijgen :D ovu-testen gebruik ik niet. Had vanmorgen ook dat ik dacht dat ie negatief was maar toen ik na 10 min terugkwam van het douchen stond er toch een streepje (maar goed dat is wel een teken dat het afneemt!)

Het is me ook niet helemaal duidelijk of je een eisprong kan krijgen als er nog een beetje hcg in je lichaam zit (daarover lees je verschillende dingen) maar ik heb wel het idee dat het een en ander weer aan het opstarten is (of dat echt zo is weten we over een paar weken ;)).

3. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Ja kan best dat je zwangerschapstest nog postitief uitslaat na een miskraam/curettage. Zou vlot zijn als je ei op dag 10 al in aantocht is, tenzij je altijd een korte cyclus hebt. Lees toch vaak dat je cyclus langer is na een miskraam en dat is mijn eigen ervaring ook.

4. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ik had voor de miskraam altijd een cyclus van 25/26 dagen en dan rond dag 13 mijn ei, vandaar dat ik nu twijfel.

5. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Ja ik ook maar inmiddels ben ik nu 3 dagen verder.
    Verwacht m'n NOD van het weekend.

6. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    He AnitaP ik zie dat je zwanger bent. Wat leuk en gefeliciteerd!! Hopelijk heb je nu een plakbeeb;) ik zal voor je duimen :)

Ik ben vandaag ongesteld geworden na 33 dagen na de miskraam. Had liever gehad dat ik nu ook zwanger was, maar ben in ieder geval blij dat de cyclus weer een beetje normaal is. Hopelijk ben ik nu ook snel weer zwanger en dat het dan maar goed blijft gaan:)

7. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0

Jaaaa ik ben zwanger. Deed 11/9 een testje en die was licht positief. Begon aan mezelf te twijfelen. Zou het dan gelijk weer raak zijn of nog een positieve uitslag van de miskraam. Maar testen lopen mooi op en knallen nu gewoon. Nu wachten op 9 oktober dan de eerste echo. Vreselijk spannend. Moet zeggen dat ik me nu meer zwanger voel dan de vorige x.

Balen meid dat je nu ongi bent geworden. Inderdaad wel fijn dat je weet dat alles "goed" en normaal weer werkt. Maar je wilt ook graag weer zwanger zijn. Voordeel is wel als je de volgende cyclus zwanger wordt je wel weet hoever je ongeveer bent. Bij mij nu een gokje. Ben nu van m'n langste cyclus ooit uit gegaan ;) Heb liever dat ik vooruit wordt gezet dan achteruit

Hoop dat je gauw zwanger mag zijn!

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Newdawn, 33 dg na je mk is hartstikke netjes.
    Hopelijk een deze maanden weer twee streepjes :D

9. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

2 aug 2012
    286
    0
    0
    Miskraam gehad bij 7 weken zwangerschap en na 35 dagen weer menstruatie gehad. Na 14 dagen lh test gedaan die positief was. Dus cyclus is weer normaal nu. Hopelijk binnenkort een positieve test in handen...

Deel Deze Pagina