druk van de werkgever

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wondertje08, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje08

17 apr 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hopelijk kunnen jullie mij adviseren..
    ik ben de laatste tijd erg moe, ook al slaap is 's nachts goed, ga vroeg naar bed. maar sommige dagen zijn gewoon moelijker om door te komen..
    nu heeft mijn werkgever hier totaal geen begrip voor, hij vind niet dat ik eens een dagje eerder naar huis kan als mijn ogen bijna dicht vallen van vermoeidheid.
    dit leid tot confrontaties en moeilijke gesprekken over gemotiveerd werken ed.
    ondertussen is de druk om te werken en te presteren zo hoog dat ik er helemaal gestresst door raak.
    ik heb momenteel geen sociaal leven meer, mijn dagen vullen zich met werken (5 dagen in de week) en slapen.
    als vriendinnen vragen om iets leuks te doen zeg ik dit altijd af, omdat ik me schuldig voel als ik de volgende dag weer een wrak ben.
    wat is jullie advies?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Wondertje08.

Hoe ver zit je in de zwangerschap?
    Is je ijzer al gecontroleerd?

Moeheid is een echte zwangerschapskwaal.
    En heb je vaak last van in de eerste 3-4 maanden van de zwangerschap en het laatste deel van de zwangerschap.
    Als je hierdoor slechter presenteert op je werk en je leven er zo onder lijdt, moet je hier iets meedoen.
    Je werkgever heeft er ook niks aan als jij straks eerder uitvalt.
    Neem contact op met de bedrijfsarts om het te bespreken.

En het leven draait niet alleen om werken en slapen, je moet ook leuke dingen doen, daar krijg je juist vaak energie van.

Succes.

Groetjes Ineke.

3. wondertje08

17 apr 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu 24 weken zwanger,mijn ijzergehalte is goed..
    en ik heb al contact gehad met mijn bedrijfsarts, maar deze vind het idd ook een kwaaltje en vind dat ik gewoon moet doorwerken..
    ik loop dus een beetje tegen de muur..

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Gelukkig dat je ijzer goed is.

Vervelend dat je werkgever en bedrijfsarts niet mee willen werken.

Mijn advies is denk aan jezelf en natuurlijk aan die kleine. Als het echt niet gaat, moet je je ziek melden.

Succes.

Groetjes Ineke.

Deel Deze Pagina