nog niks tezien op de echo kan dit ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Roxanne81, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxanne81

Roxanne81 Lid

17 dec 2008
    85
    0
    0
    Hallo

k ben dus vanmiddag bij de gynaecoloog geweest
    en heb weer een echo gehad hij zag helemaal niks!?
    ik schrok me rot ik zeg tegen hem ik ben toch zwanger?
    hoe kan dan mijn zwangerschaps testen positief zijn?
    hij zegt tegen mij dat dit kan komen opdat ik mischien korte zwanger bent dan dat ik zelf denk
    beetje raar dat mijn test dan wel zo snel positief was een dag na mijn menstruatie?
    mischien ben ik wel 3dagen korter zeg die en dan hoef je nog niks tezien ook geen zwangerschaps ring , ik moest ook bloed prikken voor mijn HCG waarders
    ik heb vanmiddag zelf ook maar weer een testje gedaan die was wederom positief ik heb alleen buikpijn aan de zeikanten en soms onder in me buik verder geen bloedverlies , ik hoop zo dat alles goed gaat !
    nu moet ik vrijdag 6maart weer terug komen om tekijken of er dan wel wat zit hij denk zelf dat het gewoon tevroeg is wat een zwangerschapsring kun je zien met 4weken en 2 dagen maar kan ook wezen dat ik mijn eisprong later heb gehad dan zit die er mischien wel met 5weken pas pff ben nu echt helemaal zenauwachtig !

mijn laaste menstruatie was 22januari
    mijn cyclus loop een beetje raar
    ik heb een cyclus van 30 tot 36 is heel verschillend
    ik heb 16januari bloedverlies gehad dacht eerst ongie teworden
    maar dit hielt na 1a2 dagen op
    ik heb maandag een positieve test gehad en vandaag weer een gedaan en weer een positieve test

hoe denken jullie hier over?
    liefs Roxanne

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Roxanne,

ik snap dat je geschrokken bent. Maar je gynaecoloog kan zeker wel gelijk hebben hoor. Ik zie dta je cyclus lang is en nogal wisselend (30-36 dagen) dus het kan heel goed dat je korter zwanger bent. Ik snap dat het lastig is maar probeer gewoon geduldig af te wachten tot 6 maart, dan moet er zeker wat te zien zijn!

Mirjam

Deel Deze Pagina