ik ben zwanger en speel in een band

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chubby, 18 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    hallo allemaal,

ik weet net 1 dag dat ik zwanger ben maar iki speel ook in een band
    weet iemand of dit wel goed is want we oefenen minimaal 1x per week in een oefenruimte en dat is een hoop herrie.
    ik ben bang dat het niet goed is voor de kleine.
    heeft iemand hier ervaring mee?
    alvast bedankt.

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

volgens mij niet want je baby hoort pas bij 24 weken ofzo. ik ben nu bijna 25 weken en sta ook nog weleens in herrie hoor!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Klopt dat vanaf een week of 20 de baby kan horen, maar zelfs dan klinkt het zoals jij het lawaai zou horen als je je hoofd onder water houdt: nogal gefilterd en gedempt dus....
    Loopt wel los dus, :) Als je merkt dat de kleine tegen die tijd heel onrustig wordt ervan, zou je nog eens kunnen kijken, maar he: Anouk heeft ook altijd zwanger op het podium gestaan, :-D
    Voordeel hiervan: je baby ontwikkelt op deze manier al voor een heel stuk dezelfde muzieksmaak als jij, ;) Da's nooit verkeerd natuurlijk, LOL

4. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    bedankt voor jullie reacties!
    ik zat zelf ook al aan anouk te denken maar je toch wil je oppassen.
    en ik hoop dat het werkt dat de baby dezelfde muziek smaak krijgt als ik want die van min man is bleeee.......
    hahaha lol

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als je niet meer dan 8 uur per dag aan 80db wordt blootgesteld, blijkt het nogal mee te vallen:

"Tijdens de zwangerschap mag u niet worden blootgesteld aan schadelijk geluid (80dB maximaal gedurende acht uur per dag). Met name het ongeboren kind is gevoelig voor schadelijk geluid".

Vanaf maand 5 gaat de foetus langzaam wat gaat horen.

6. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    als je alsnog twijfelt gewoon aan de vk vragen, ik ga het ook navragen, wij doen gewoon voor de lol een keer in de maand en het is idd een hoop herrie in zo'n kleine ruimte, ik denk meer dan op het podium ;) omdat het geluid nergens heen kan.

Deel Deze Pagina