Controle Mirena

Discussion in 'Anticonceptie' started by BabygirlM, Jan 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

Sep 18, 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Morgen heb ik een echo om m'n spiraal te controleren, maar nou vroeg ik me af of je bij deze echo een volle of een lege blaas moet hebben!?

Op de brief die ik kreeg toegestuurd stond daar namelijk niks over (geen van de 2 was aangekruist) en op de site kan ik daar ook geen info over vinden.

Maakt het dan niks uit of de blaas vol of leeg is? Ik dacht, ik vraag het hier even na voor de zekerheid:)

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ik heb weliswaar een koperspiraaltje, maar voor de controle-echo zal dat niet veel uitmaken. Maar ik had in ieder geval geen volle blaas met de controle-echo en ze kon het gewoon goed zien.

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0
    In neem aan dat je een inwendige echo krijgt en dan maakt het toch niet uit? Al zou ik m zelf liever leeg hebben haha!

4. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

Sep 18, 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Bedankt voor jullie antwoorden! Omdat er niks stond aangekruist op de brief dacht ik zelf ook dat het niet zoveel uitmaakte, maar wou het voor de zekerheid toch even navragen;)

Ik denk wel dat die inwendig is ja, is mij verder niet verteld. Ik ga gewoon met een lege blaas, als dat niet goed is, sla ik wel een flesje water achterover, haha!:p

Share This Page