Cervixslijm!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by larisa1, Sep 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

Jun 30, 2014
    272
    0
    16
    Ik lees hier vaak over cervixslijm maar ik heb dat nooit gehad heb altijd witte vloebare afscheiding maar draden ervan trekken gaat echt niet.

Moet je perse rekbaar slijm hebben tijdens je ei of verschilt dat weer per vrouw?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat verschilt per vrouw, ik heb ook nooit rekbaar slijm gehad maar wel rond de eisprong wat meer witte afscheiding. Heb vaker geprobeerd draden te trekken maar dat ging toch echt niet en dacht ook vaker dat er dan wel iets mis met mij moest zijn maar je ziet ben nu toch zwanger :D

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Vaak zit dat binnenin bij je baarmoedermond. Hebben jullie wel eens geprobeerd daar wat slijm weg te halen? Wat van buiten zit is namelijk afscheiding en soms komt het er niet opvallend uit zeg maar dat slijm ;)

4. larisa1

larisa1 Actief lid

Jun 30, 2014
    272
    0
    16
    Bij mij komt sowieso nooit afscheiding naar buiten moet echt naar binnen gaan met mn vingers wil ik wat afscheiding kunnen zien. Door de maand heen heb ik weleens klein beetje rekbaar slijm gehad maar dat is volgens mij sperma van de vorige avond zegmaar en nu is het alleen veel wit terwijl ik denk ik een deze dagen mn ei zou moeten hebben??!!

5. Moess

Moess Niet meer actief

Ik heb het pas 2 keer gehad rond de eisprong. Wel is het meestal ook wat waterig rond de eisprong. Maar nooit creamy of korrelig...

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Rond je eisprong is het eigenlijk ook niet creamy of korrelig, dat is erna :)

7. larisa1

larisa1 Actief lid

Jun 30, 2014
    272
    0
    16
    Uhmm volgens mij heb ik mn ei nog niet gehad ivm mn temp nog niet omhoog is gegaan?!!

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Dat kan hoor, voor je ei is t ook een tijdje cremerig, daarna zou t waterig of slijmerig moeten worden en dan krijg je je eisprong. Als die geweest is wordt t weer crème achtig

9. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Tja... de ronde dat ik zwanger werd heb ik 1,5 week dradentrekkend slijm gehad en als de termijnecho klopt heb ik mn ei pas gehad toen dat al enkele dagen niet meer was ;)
    Moet zeggen dat ik eerste periodes erg gefocussed was op wanneer mn ei zou zijn, alles bij houden, ovulatietesten... had er wel stress om eigenlijk, kon aan niks anders denken. Derde periode niet gedaan (nouja... niet meer opgeschreven en ovulatietesten enzo... loslaten blijft lastig) en toen was het raak :D
    Ik zou zeggen gewoon met regelmaat gezellig maken ;)
    Tenzij je al superlang bezig bent...

Share This Page