Lieve dames, Eerder is een soortgelijk topic geopend, maar deze was al gesloten, dus zet ik het er toch zelf nog maar eens op. Ik vraag me af wat de ervaringen van jullie zijn m.b.t. je eigen cyclus na een IVF/ICSI-poging. Mijn cyclus verloopt nu nogal raar en ik vroeg me af of jullie dit misschien herkennen. Op 18 november heb ik negatief getest bij onze eerste ICSI-poging. Vervolgens werd ik een dag later ongi. Een week daarna ongeveer had ik ontzettende buikpijn die ik niet echt thuis kon brengen. Een paar dagen daarna was het over. Ik vermoed zelf dat ik toen mijn eigen eisprong weer heb gehad (gezien vruchtbaar slijm) en dat ik daar zo'n buikpijn van had (gevoelige eierstokken na een heftige punctie). Dit was dus ongeveer op 29 november. Dit zou wel een heel vroege eisprong zijn, maar ja.... Nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Wel als sinds een week minuscuul beetje bruinverlies. Ik heb vorige week toch maar een test gedaan (dit was ruim 4 weken na mijn ongi), negatief. Nu ben ik weer een week verder..... Ik snap er helemaal niets van. Ik zit dus 5,5 week na mijn vorige ongi en 4,5 week na mijn vermoedelijke eisprong. Ik vind t maar vaag. Als ik echt ongi word mag ik bellen om de tpcyclus van ons cryootje te gaan starten, maar ja....waar blijft t? Verder heb ik de laatste weken erg veel hoofdpijn (alsof ik ongi word) en behoorlijk last van mijn darmen. Bah, ik ken mijn eigen lichaam gewoon niet meer. Iemand hier ervaringen mee? Tips? Groetjes, hypo
Hey meis, ik was ook 8 dagen overtijd dat terwijl ik mijn eisprong had gevoeld op dag 15. Bel anders naar het ziekenhuis om te vragen wat ze evt voor je kunnen doen. Ik duim dat de ongi er snel is!!!
Je cyclus kan van slag zijn na een IVF/ICSI-behandeling. Dit komt door het hormoongebruik. Ik denk dat er niks anders op zit dan afwachten. Een Primolutkuur zou kunnen om je ongi op te wekken, maar dat zijn ook weer hormonen. Ik denk dat je beter je lichaam het zelf kan laten oplossen, anders is het misschien nog meer in de war. Maar je kunt altijd de gyn even bellen. Succes!
Hey Hypo, Fijn dat je dit topic geopend hebt!!! Ik heb namelijk precies hetzelfde!!! Super mega irritant..... Maandag 16 november negatief getest, woensdag 18 november ongi voor een paar dagen. Toen vanaf CD 24 een paar dagen bruinverlies en nu zit ik al op CD 41 en nog geen ongi. Bleh, heb wel al een paar dagen ongipijn en veel witvloed maar nog steeds geen ongi te bekennen! En toevallig heb ik ook heeeeel veel hoofdpijn gehad. Hoop dat we snel ongi worden want dit is niet fijn he. Voel me ook echt opgeblazen. Ik wacht deze week nog even af. Hoop dat je snel verder kunt met de cryoterugplaatsing! * Sabrien doet ongidans* dan kunnen we tenminste verder ! Kus Sabrien
Hoi Hypo, Ook mijn cyclus is altijd van slag na een poging, ben dan overtijd minimaal 2 cycli achter elkaar. Vervelend he? sterkte ermee groetjes
Nou Sabrien, het dansen heeft geholpen hoor; het is eindelijk gaan doorzetten en ik heb me net aangemeld! Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weer een kansje op een beeb in 2010! xxx hypo *die voor Sabrien nog wel even doordanst*
JEEEEEEEEEEEEEJ Hypo , hoe blij kun je met een ongi zijn he? Wat lief dat je nog even doordanst voor mij . Wij kunnen nu toch nog niet meteen starten (is te druk op de IVF afdeling) en we vinden de rust nu ook wel even heeeel erg lekker dus voor mij heeft het niet zo'n haast maar het is gewoon vervelend. Dit heb ik nog nooit gehad dat het zo lang duurde zelfs niet na de miskraam. Ik wacht nog een week af anders ga ik maar bellen heb overigens nog steeds wel wat ongipijn. Hoop wel dat het snel doorzet! Fijn dat je nu weer verder kunt hypo!!! Ik ga keihard duimen!!!!!!!!!!! Gr. Sabrien