Het is eindelijk zover! A.s. donderdag om 9.40 heb ik mijn 1e echo voor onze 1e icsi poging Na lang wachten gaan we nu echt beginnen aan ons o zo welkome wondertje! Groetjes Alice (Lieselot)
Spannend lieselotje dat het nu bijna zover is. Heel veel succes in ieder geval. Ik zal voor je duimen! groetjes vruchtje
Dank jullie wel! Ik hou jullie op de hoogte, het is ook zo fijn om mijn "ei" hier kwijt te kunnen, het geeft me echt veel steun! Liefs Alice
Hee Liselot, hee verhip wij wonen in dzelfde woonplaats, maar dat terzijde ik wilde je alle goeds toe wensen voor jullie icsi-poging, het is nog geen donderdag ik weet het maar ik hoop dat de dagen voor jou zullen omvliegen. Toi toi meid! Hoe werkt dat bij icsi in eigen cyclus, hoef je dan helemaal niets te spuiten? Hoe dan ook heel veel succes!
Hoi Stienke, Das ook toevallig zeg, misschien komen we elkaar nog wel eens tegen in het zh! Ook bij icsi in eigen cyclus spuit ik hormonen, 3 stuks zelfs, ik geloof dat alle hormonen bijna hetzelfde zijn, behalve dat ik niet hoef te spuiten om meer eitjes te produceren, want ze werken immers met mijn ene eigen ei... Als dit na 6 pogingen niet gelukt is (waar ik niet van uitga natuurlijk ), gaan we over op de "normale"icsi poging, waarbij ik dus hormonen krijg die mijn eiproductie stimuleren... Met wat voor soort behandeling ben jij bezig? Als ik vragen mag? Liefs Alice
Ik hoop dat voor jullie de eigen cyclus behandeling WEL gauw aanslaat! Ik volg je meid....heb toch een inimienie bandje op gebouwd met het UMCG Elmo
Dank je wel Elmo, ja kan me voorstellen dat je "iets" met het UMCG hebt als je er zoveel hebt meegemaakt! Ik hou je zeker op de hoogte in dit topic, ik heb er nu al erg veel aan! Groetjes Alice
Mooi meid dat je kunt starten......... Waarschijnlijk ben ik donderdag ook wel van de partij.... Welke cd is dat dan van jou? Ik zit dan op cd 14. As dinsdag heb ik de eerste FM....... Doeidoei
He Minou, Zou wel leuk zijn om je daar te zien... Ik heb de 1e fm op cd 8.. Tenminste ik denk dat ze dat donderdag gaan doen... Dus als ik het goed begrijp heb jij die pas op cd 12? Kennen ze jouw cyclus al zo goed dat je niet meer op dag 8 of 10 hoeft te komen? Liefs Alice
Ja idd ,elke keer is mijn cyclus lang... En elke keer had ik ongeveer op dag 12 een eiblaasje van 11 of 12mm.... Hoe ziet jou cyclus er normaal gesproken uit.? Ik zit altijd tussen de 28 en 32 dagen...
Dank je Scat, ik duim ook zeker voor jou! Minou, mijn cyclus is ongeveer hetzelfde als die van jou, meestal zit ik op de 28 a 29 dagen, met soms een uitschieter naar 30 of 31 dagen.... Ik heb een hele poos persona gebruikt om mijn cyclus te leren kennnen (toen we nog niet wisten dat we een beetje hulp nodig hadden...) en die gaf ook keurig elke keer op dag 13, 14 of 15 een ei aan! Best handig, zo'n apparaatje. Hoe gaat het nu met jou? Hou je het een beetje vol allemaal? Liefs Alice
Met mij gaat het wel goed...... Tuurlijk heb ik wel zoiets .......weer die ritjes naar Groningen...En dan die spuiten enzo. Maar het is voor een goed doel. We zullen maar hopen dat het ook een keer beloond word..
Tuurlijk, daar moeten we wel van uitgaan toch? He, jij gaf aan dat je waarschijnlijk ook donderdag weer naar het zh moet... Mischien vind je het leuk (als je tenminste ook rond 9.40 heen moet) om een kop thee te gaan drinken in het zh? Maar het is maar een ideetje, als je het niks vind, moet je dat gewoon zeggen hoor
Haai, Als ik donderdag heen moet ,ga ik zo vroeg mogelijk. Moet daarna gewoon werken. Dus dat wordt hem niet. Misschien een andere keer.....
Hoi Minou, Ja, snap ik... Mijn vriend gaat gelukkig ook mee (heeft vrij kunnen krijgen). Het was namelijk eerst de bedoeling dat ik alleen zou gaan.... Groetjes Alice