HELP Positieve zwangerschapstest daarna negatief maar geen menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marleenxx, 24 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleenxx

    Marleenxx Lid

    23 mei 2017
    36
    1
    8
    Vrouw
    Hi allen!

    Oh ik zit ergens mee.. ik was super blij! Maar nu super verdrietig..

    Mijn eerste dag van mijn menstruatie was 25 mei. Nu had ik al op 15 juni een positieve zwangerschapstest in handen. CB digital gaf 1-2 weken aan.

    Nu heb ik gister & eergisteren een zwangerschapstest gedaan van clear Blue digital en die gaf negatief aan.

    Zit nu wel op cyclus dag 31. Normaal cyclus van 28 dagen en dus nu 3 dagen overtijd.

    Mijn eisprong was 4 juni dus zit nu 20 dagen na ovulatie. Ik dacht dat menstruatie altijd 14 dagen na eisprong kwam.

    Waarschijnlijk niet zwanger maar ook geen menstruatie..

    Ik weet niet meer wat ik moet denken nu :(
     
  2. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat lastig voor je.. zou ook niet durven zeggen welke zwangerschapstest nu de waarheid spreekt. Wat je kan doen is over een paar dagen nog een keer testen of even langs de huisarts gaan..tenminste dat zou ik doen! Heel veel succes :)
     
  3. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Hoe weet je zo zeker dat je eisprong 4 juni is geweest? Temperatuur je?

    En is 15 juni de enige positieve zwangerschapstest die je hebt gehad?

    De CB digitaal kan namelijk bewezen (door een lid hier op t forum, middels echo's in het ziekenhuis) reageren op een LH piek.

    Mogelijk had je dus 15 juni pas/weer een LH piek en is je eisprong 16 of 17 juni geweest.
     
  4. Marleenxx

    Marleenxx Lid

    23 mei 2017
    36
    1
    8
    Vrouw

    Ik voel altijd mijn eisprong aankomen.
    En voelde veel steken etc op 3 & 4 juni.
    Ik had op 3 juni een LH piek met CB digital en op 7 juni had ik ook een LH piek met CB digital.

    Ik wist niet dat CB zwangerschap test reageerd om LH piek hormoon.
    Ik dacht alleen andersom. Dat de ovulatietest reageert op hcg...
     
  5. Marleenxx

    Marleenxx Lid

    23 mei 2017
    36
    1
    8
    Vrouw

    Ps 15 juni idd alleen de enige positieve. Twee keer getest met CB digital & zwangerschapstest early van Etos
     
  6. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Dan ben ik bang dat het gereageerd heeft op je piek. Maar zag in je oude posts dat je eind mei een positieve bloedtest hebt gehad. Is dat geëindigd in een miskraam? Dan kan het ook prima zo zijn dat zowel de ovulatietesten als de zwangerschapstesten nog gereageerd hebben op HCG van die zwangerschap en dat dat nu weg is.
     
  7. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Je eisprong voelen in onbetrouwbaar. Het is namelijk al bewezen dat vrouwen niet het verschil voelen tussen het passeren van gas in de darmen en ovulatiepijn. Daar komt bij dat het voelen van de eisprong de laatste groeispurt van een follikel is, en niet de daadwerkelijke eisprong.

    Hoelang ben je gestopt met de anticonceptie en welke gebruikte je?
     
  8. Marleenxx

    Marleenxx Lid

    23 mei 2017
    36
    1
    8
    Vrouw

    Ja dat is een miskraam geworden :( ..
    Misschien wel idd.. Maar heb tussendoor ook negatieve Ovulatietesten gehad.
    Ik denk misschien dat de bevruchting elke keer lukt en dan een positieve test heb en dat de innesteling niet goed gaat oid.. en dat ik nu straks weer een miskraam krijg..
     
  9. Marleenxx

    Marleenxx Lid

    23 mei 2017
    36
    1
    8
    Vrouw
    Ik ben al heel lang gestopt met de pil..
    Als ik het voel dan heb ik die dag ook een positieve LH piek.
     
  10. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Heb je deze ronde ovulatietesten gebruik? Daar komt bij dat een lh-piek niet garantie staat voor een eisprong. Soms lukt het niet en begint het lichaam opnieuw. En hoe lang is "al heel lang"?
     
  11. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Wat balen dat je een miskraam hebt gehad :( altijd verdrietig.

    Zou je vanaf de eerste positieve zwangerschapstest van die miskraam tot aan nu eens op een rijtje, met data, kunnen zetten wanneer je positieve en negatieve ovulatietesten en zwangerschapstesten hebt gehad?

    Dat geeft misschien wat meer inzicht en maakt het voor ons makkelijker om mee te denken :).
     
  12. Marleenxx

    Marleenxx Lid

    23 mei 2017
    36
    1
    8
    Vrouw

    Sorry late reactie maar hectisch dagje gister..

    28 april menstruatie
    18 mei positieve test 1-2 zwanger
    22 mei bloestest 42 hcg
    25 mei menstruatie
    3 juni piek ovulatie
    7 juni piek ovulatie
    14 juni positief zwangerschapstest
    15 juni positieve zwangerschapstest

    21 juni nod
    22,23,24,25,26 juni negatieve testen

    Vandaag nog steeds geen menstruatie.

    Wel net clearblue hulplijn gebeld.
    Die zeggen dat de zwangerschapstest absoluut niet positief kan worden van LH piek. Mogelijk dat die positief werd van de "oude zwangerschap.." ?!

    En dat ik nu gewoon overtijd ben en de hcg nog te laag is?! Ik hoop het zoooo...

    Morgen echo in het ziekenhuis om te checken wat er aan de hand is...
     
  13. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Ik denk persoonlijk dat alle testen zowel de ovulatietesten als ook de zwangerschapstesten nog hebben gereageerd op je MK. Je zegt zelf ongesteld op 25 mei, maar dat is natuurlijk geen ongesteldheid maar een miskraam. Als je dan 10 dgn na het begin van je miskraam al een positieve ovulatietest zou hebben is dat echt heel vroeg.
     
  14. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Ik heb dat 7 jaar geleden ook een keer gehad.
    4 positieve testen en toen opeens negatief.
    Heeft toen 4 maanden geduurd voor ik weer ongesteld werd.
    Van mijn huisarts destijds werd ik ook niet veel wijzer... de assistent zei dat negatief ook echt negatief is en de huisarts zei dat positief ook echt positief is...
    Nu weet ik beter dat er ook vals positieve testen bestaan en dat mijn eisprong niet altijd goed doorzet... dus blijkbaar reageerde mijn testen op mijn niet goede eisprong.
     
  15. Marleenxx

    Marleenxx Lid

    23 mei 2017
    36
    1
    8
    Vrouw
    Ja klopt idd, menstruatie = miskraam.

    Maar misschien is er hoop dan! Nu wel 5 dagen overtijd.. of denken jullie van niet?
     
  16. Marleenxx

    Marleenxx Lid

    23 mei 2017
    36
    1
    8
    Vrouw
    Dat is ook raar.. hoop niet dat ik dat ook heb.. 4 maanden wachten voor weer een kans.. :( wat balen zeg!
     
  17. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Nou ja je weet natuurlijk niet of je overtijd bent want je eisprong is in ieder geval na 15 juni geweest want toen reageerde je test nog op de MK (volgens mijn theorie).

    Kan zomaar dat het daarna nog even duurt voordat je eisprong is. Dus wie weet is hij wel pas net geweest of moet hij zelfs nog komen. Een MK kan je lichaam behoorlijk in de war maken helaas.
     
  18. Marleenxx

    Marleenxx Lid

    23 mei 2017
    36
    1
    8
    Vrouw
    Kan je dan geen eisprong hebben als er nog hcg in de lichaam zit?
     
  19. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Het is niet helemaal uitgesloten maar wel vrij uitzonderlijk.
     

Deel Deze Pagina