Hoi allemaal, Een paar weken geleden heb ik een laparoscopie gehad ivm een cyste die ik had in een van mn eierstokken. Gelukkig is alleen de cyste weg gehaald. Alleen heb ik nu een vraagje ivm mn cyclus. Weet iemand of heeft iemand er ervaring mee, of je cyclus de eerste ronde na de operatie anders was dan normaal? Ik moet waarschijnlijk gewoon afwachten, maar vroeg dit me toch af. Gisteren zou, als mn cyclus normaal zou blijven, mn nod zijn. Ik had ook mn gewoonlijke krampjes, ietsminder hevig dan wat ik had met cyste. Lijkt mij logisch dat t de eerste keer weer ff pijnlijker is dan normaal.. Alleen ben ik nog niet ongesteld geworden. Het rare is dat mn wittevloei nu juist uitziet alsof ik vruchtbaar zou zijn. Zou het kunnen dat mn cyclus opgeschoven is?
Mijn cyclus was hetzelfde na lapa. Miss wijkt het bij jou wat af omdat je nog niet zolang met anticonceptie gestopt ben (als ik het goed zie), dan wisselt je cyclus sowieso.
Eind aug is de mirena eruit gegaan. Dus ja dat kan een oorzaak zijn.. Ik wacht nog een af. Thnx in ieder geval voor je reactie!