Ik heb weer een apart verhaal hoor.. 2 maanden geleden kreeg ik ineens gekke kwaaltjes waardoor ik dacht zwanger te zijn.mn borsten waren opgezet,misselijk,alles sterk ruiken en ik werd ineens maar 2 dagen heeeel licht ongesteld. Ik dacht echt: het is raak!! Ik ben nog aan de pil, maar was hem die maand een aantal x vergeten doordat ik rondom een aantal feestdageb bij familie sliep en hem vergeten was mee te nemen. Ik deed een test: negatief. Nu 2 maanden later merk ik dat mn buik steeds dikker wordt, zelfs mn vriend merkt het op. En mn gezicht zit steeds onder de puistjes. Vorige week gewoon ongesteld gewordenaar dan 3 dagen later en steeds veel rugpijn. Dacht misschien ben ik toch gewoon een paar maanden zwanger dus weer een test: negatief. Heb verschillende pendels gevraagd en die antwoorden allemaal dat ik zwanger ben. Hoe zouden jullie hier mee om gaan? Wordt ik gek? Zouden jullie de pendels geloven? Ben gewoon nog aan de pil en wel ongesteld. Maar soms heb je dat gevoel gewoon als het echt zo is.
Ihey vlinder. Bijzonder verhaal zeg. En als meerdere pendels dit zeggen dan geloof ik het wel hahaha. Een vriendin van me is vorrige maand bevallen terwijl ze niet wist dat ze zwanger was. Gezond kind van 40 weken dus alles is gelukkig goed gegaan. Je zag t niet aan der ze werd ook gewoon ongy. ik zou even langs je dokter gaan om bloed te laten prikken want denk niet dat je over een paar maanden verrast wil worden hahaha. Succes meid hoop op leuk nieuws
Ik vind pendels leuk, maar ik zou me er niet aan vast houden. Een negatieve test zegt in dit geval veel meer... ik denk dat je niet zwanger bent.
Ik denk ook niet dat je zwanger bent, 1) omdat je ongesteld wordt 2) omdat je al 2 keer een negatieve zwangerschapstest hebt Als je zelf echt overtuigd bent dan zou ik een bloedtest vragen bij de huisarts
Xiomara113 jeetje wat bijzonder zeg!! Ik hoor het tegenwoordig steeds meer..mn ene tante was ook plotseling bevallen zonder dat ze wist dat ze zwanger was en mn andere tante wist het wel en gewoon gezonde zwangerschap maar je zag niks aan dr en ze had geen enkel kwaaltje 2e zwangerschap weer hetzelfde en nu is ze voor de 3e keer en heeft ze echt een hele mooie ronde buik en heeel miselijk de hele zwangerschap. Zo zie je maar weer hoe verschillend het allemaal is. Ik wil zo graag naar de dokter maar ben bang dat ze me voor gek verklaren. Ik ben best bij gelovig en denk dan echt waarom zouden die pendels allemaal hetzelfde zeggen? Ik ga deze maand afwachten of ik nu weer zo raar ongesteld wordt en dan maak ik alsnog een afspraak bij de dokter.
Ik vertrouw ook meer op de testen dan op de pendels....en die zijn negatief Je lichaam kan je flink voor de gek houden...zeker als je iets heel graag wil, dan voel je van alles wat op een zwangerschap lijkt!
Prinsessa en bellanoa bij mn vorige zwangerschap werd ik de eerste twee maanden ook gewoon ongesteld. Anders zou ik ook denken ik ben het gewoon niet,maar dat gevoel van zwanger zijn herken ik nog zo goed..en daarom deno ik steeds dat het zo is
Skimms ja ik begrijp wat je bedoelt.. heb het bij mn eerste zwangerschap steeds daarvoor gehad dat ik het even dacht en steeds was het niet zo. Maar nu had ik me bij de eerste test erbij neergelegd van het is niet zo,maar vind het zo raar dat nn buik dikker wordt. Ben zelf heel slank en mn buik is altijd plat geweest. Verder nog steeds slank en daardoor valt dat opgezette buikje nu echt op
Dan lijkt het me heel verstandig eens even de HA te bellen morgen, en hem/haar dit verhaal voor te leggen (dat je dus al eerder zwanger bent geweest én ongsteld). Ik weet niet of je het verhaal met de pendels ook moet aangeven, ik ben altijd dan weer erg bang dat je dan af gescheept wordt.. Succes!! Liefs,
De pil slikken tijdens de zwangerschap lijkt mij niet zo heel gezond. Ipv nog een maand te wachten voordat je naar de huisarts gaat, zou ik toch binnenkort al gaan en vragen om een bloedtest. Beter safe than sorry...
Toto wat stom dat ik daar niet over nagedacht heb.. de pil is natuurlijk niet goed als je zwanger bent. Ik ga het er met mn vriend over hebben om naar de dokter toe te gaan.