Hoe ziet het vruchtje eruit?

Discussion in 'Miskraam' started by charity2010, May 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi dames,
    Zoals velen van jullie waarschijnlijk gelezen hebben zit ik midden in een miskraam. Heb vrijdag een tablet moeten innemen (weet de naam niet meer) en vandaag er 4 moeten inbregen. Sinds gisteravond heb ik al behoorlijke buikkrampen en veel bloedverlies, heb ook getwijfeld of de cytotec nog wel nodig was maar heb ze zojuist toch ingebracht. Nu weet ik alleen niet waar ik op moet letten? Ik heb veel bloedverlies met veel grote stolsels maar weet niet hoe het vruchtje eruit ziet. En het is toch belangrijk om te weten aangezien ik anders morgen die 4 tabletten moet herhalen. Heb me al suf gegoogled maar kan ook geen duidelijke foto's vinden. Kan iemand van jullie me misschien vertellen waar ik op moet letten en hoe het er een beetje uitzal zien?

Alvast bedankt, liefs.

2. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hoi alleen bij mijn eerste mk heb ik het vruchtje gezien althans daar kwam de moederkoek in zijn geheel eruit.

Bij mijn laatste 2 mk ook met cytotec nooit geen vruchtje gezien want ik vloeide zoveel met veel stolsels dat ik meer op het toilet zat. Als het vloeien minder wordt dan is het vruchtje er vaak uit maar er kunnen nog resten blijven zitten vandaar dat je altijd een controle echo krijgt ik ben toch nog bij de laatste 2 gecuretteerd.

3. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Vergeet ik helemaal te zeggen heel veel sterkte meid.

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Bij mij was een wittig iets. Tja, waar kan ik t mee vergelijken... Ik weet het niet. Het was een soort van wit stolsel, daar leek het misschien op... De buikpijn is over, als t eruit is, dat wel.
    Sterkte meis. Xx

5. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb in mijn fotoalbum bij zwangerschap 2 een foto van ons vruchtje. mijn mk was bij 9+3, maar het vruchtje is maar ongeveer 6-7 weken... het was ongeveer een cm groot.
    bij 11 weken zwangerschap is het al een echt mensje denk ik eigenlijk... of was het een MA en is het vruchtje minder ver in groei?

6. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
  7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Bedankt voor je reactie! Wat een duidelijke en in zekere zin ook een mooie foto. Het was indd een MA, kindje is overleden met 8 weken zwangerschap. Ik heb nu volgends mij nog steeds het vruchtje niet verloren hoewel ik dat ook niet met zekerheid kan zeggen.. Verlies tot nu toe veel stolsels en bloed..

8. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik ben het vruchtje met 9 wkn+ 3dgn verloren en herkende het heel duidelijk.
    Het deed mij denken aan een babytje uit een poppenhuis...
    De bovenstaande foto komt heel dicht in de buurt..
    Bij mij hield de extreme buikpijn direct op nadat ik het vruchtje was verloren...
    Sterkte

9. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Sep 9, 2009
    615
    0
    0
    in 't noorden des lands
    Ik had een miskraam met 10,5 week en bij mij zag het er meer uit als een klont weefsel. Een beetje zoals een placenta ter grootte van ongeveer 3 walnoten naast elkaar. Ik was behoorlijk geschrokken van de grootte, ik had het niet zo verwacht.

Veel sterkte!

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Bedankt voor al jullie reacties! Vanmorgen ben ik 'het' verloren. Althans, de vruchtzak zelf. Vondt hem zelf ook erg groot! Zou vandaag 11 weken zwanger zijn geweest maar ons kinje is bij 8 weken al overleden.. Ik heb het vruchtje zelf niet kunnen ontdekken, wellicht ben ik die al eerder verloren..

Share This Page