Hoe doen jullie het?

Discussion in 'Zwanger worden' started by anita85, Oct 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    hey hallo dames,

even een kneus vraagje van mij.

We zijn druk aan het klussen en nu met de derde ronde bezig. Alleen is er me iets niet duidelijk. Tenminste wel duidelijk maar is het nodig. Mij is vertelt dat je het beste na de sex even kan blijven liggen met je billen omhoog. Zodat zijn wondermiddeltje de goede richting op kan glijden. Maar is dit echt nodig. Meestal ben ik er met 5 minuten wel klaar mee en wil ik naar het toilet.

Hoe doen jullie het?? :$

bedankt vast

2. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    Mijn vriend en ik blijven na al het vuurwerk sowieso meestal samen een half uurtje liggen. Ik lig dan niet extra met mn benen in de lucht/kont omhoog/andere positie om de stroming te versnellen :p
    Ik geloof meer in het: als het raak is, is het raak.

3. Meisje ongeduld

Meisje ongeduld Niet meer actief

Ik blijf ook wel even liggen. 20 minuutjes hooguit. Veel langer schijnt zeker geen zin meer te hebben. Ik heb wel eens gelezen dat het wel helpt als je in een achtbaan gaat net na de sex :D Heeft bij vrienden echt zo gewerkt en vlak erna stond het een keer in de krant.

Emmamick, zie dat je vandaag had mogen testen. Heb je dat ook gedaan? Of wacht je nog even?

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    hey heb zie dat je overtijd bent!! Heb je al een test gedaan??

5. Meisje ongeduld

Ja, heb vanmorgen getest. Helaas negatief :(

Ben er de hele dag al een beetje van uit mijn doen. Dacht van alles te voelen, maar blijkbaar toch niet. Vreemde is wel dat ik ook niet het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden. Vorige week had ik dat wel, allerlei maandelijkse pijntjes, maar toen kwam er niks. Daardoor natuurlijk weer meer hoop gekregen. We zien wel. Als er aan het einde van de week nog geen ongesteldheid is, dan nog maar een testje.

6. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb het ook gelezen dat je moet blijven liggen met een kussen onder je kont zodat het de goede kant op gaat. Nu heb ik daar dus geen zin in, meestal liggen we altijd nog wel even, maar als het niet gelijk die kant op gaat, waarom dan opeens wel.

7. jelisa

jelisa Actief lid

Apr 28, 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi!

Nou als wij klaar zijn met HET klusje dan lig ook altijd even met mijn benen omhoog. Niet echt met mijn bekken gekanteld hoor.
    Mijn vriend moet dan altijd zo lachen!

Ik blijf dan ongeveer een paar minuten zo liggen en daarna ga ik naar de wc. Ik heb zoiets van: baat het niet schaad het niet toch?

Groetjes Jelisa

8. anna6

anna6 Bekend lid

Jul 7, 2009
    575
    88
    28
    Ik had na het klussen nooit heel veel geduld om zo lang met de beentjes omhoog te blijven liggen, hooguit 10 minuten:)
    Toch was het in ronde 2 al raak!!:D

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Volgens mij is het niet echt nodig. Anders zou het een heel goed anticonceptiemiddeltje zijn en hoeven we nooooooit meer aan de pil;)
    Maar wij blijven ook altijd even liggen met zn tweeën en soms ga ik wat met mijn benen omhoog liggen. Ik heb een tijdje kussen onder mijn kont gedaan, maar dat heeft niet geholpen hoor. Ik geloof er niet zo in. Als je vruchtbaar bent, komt het vanzelf en als je het niet bent, helpen die kleine dingen ook niet helaas.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik geloof er niet in en heb dat nooit gedaan. Ik heb er laatst een film over gekeken en de zaadjes doen er echt een hele tijd over om de baarmoedermond te bereiken en dan moeten ze nog veel verder, nou dan zou je minimaal een paar uur moeten blijven liggen. Ik ga altijd meteen naar de wc, anders voel ik me echt vies. En ik ben toch meteen zwanger geraakt :)

11. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik heb ook altijd met de beentjes in de lucht gelegen. weet niet of het help maar ja...

12. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Ik heb dat ook gedaan bij de eerste... Het klinkt best wel logisch eigenlijk :D En je kunt nog even samen lachen na afloop!!

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ook ik bleef altijd even liggen kwartiertje ofzo, maar ik bleef gewoon rustig liggen met een handdoek ertegen (klinkt misschien raar) En m'n bekken een beetje gekanteld :D Maar ik heb er liever iets voor dan dat HET eruit loopt ;)
    1ex heeft dit geholpen en dit keer ook, misschien toeval, maar wat is nou een kwartiertje voor iets wat je graag wilt ;)

Succes!!!!! :D

Liefs Mandy

14. Emmamick

Emmamick Bekend lid

Oct 24, 2009
    814
    0
    16
    Ik heb gister nog niet getest, wilde idd nog eventjes wachten. Waarschijnlijk dat ik vanmiddag een test ga halen, maar wacht toch nog heeeel eventjes. :)

15. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Toen ik nog in de MMM zat, zei de fertiliteitsarts dat het wel kan helpen, maar dat langer dan 10 minuten echt niet nodig is. Ook al loopt er dan vanalles weer uit, er blijft altijd voldoende achter. Met benen omhoog hoeft niet, gewoon liggen is voldoende.

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Hahahahahaha, dat met die handoek..... dat doe ik ook!!!!!!! :D:D:D
    En om precies dezelfde reden hahahahahaha!!!!!!!!!!! :D:D:D

17. music4life

music4life Niet meer actief

ik blijf 3min liggen, omdat ik echt heel erg snel een blaasontsteking heb,,en ik heb ook een dochter

18. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Hoi, herkenbaar allemaal. Ik bleef wel altijd nog 10-20 min liggen. In het begin ook met kussen er onder of zelfs benen tegen de muur, maar later las ik weer dat als je een kussen er onder legt dat het dan juist ook weer kon tegenwerken iets met de ligging van de baarmoedermond of zo....

Kijk, tuurlijk is t zo dat het geen garantie is op, en een collega van me zei eens dat ze het echt onzin vond want iemand die ongewild zwanger raakt is ook niet zo gaan liggen etc. Maar ja ik denk dan het gaat niet altijd even vlot bij iemand, en dan an ik me best voorstellen dat het helpt even te blijven liggen.
    Ik deed wel een handdoek tussen mijn benen, dan voel je het niet zo glibberen, en dan daarna ging ik plassen want anders ook snel blaasontst.

De gyno had ons ook geadviseerd om wel die 12-20 min te blijven liggen. En ik denk ook als het voor de zaadjes al zo'n lange weg is, dan is iedere cm mooi meegenomen niet waar?

Gym ze! ; )

19. Meisje ongeduld

Ben benieuwd Emmamick. Ik heb gisteren getest 1 dag na NOD, maar negatief. Kon het niet laten vandaag nog een keer een andere test te doen, maar weer negatief. Zou leuk zijn als ik van jou positief nieuws mag lezen.

20. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    zo vet grappig om te lezen dat we eigenlijk allemaal het zelfde doen, bijvoorbeeld met de handdoek! En ik maar denken "als een ander me zo zal zien zal die zich rot lachen en ik me dood schamen". Maar nee half vrouwelijk nederland doet het zelfde. :D:D:D:D:D:D
    Te grappig gewoon.
    En idd als het niet helpt kan het in ieder geval niet aan mij liggen.

Meiden jullie zijn geweldig....

zijn er trouwens ook meiden die ook het gevoel hebben dat het weleens heel lang zou kunnen gaan duren??

Share This Page