hallo meiden IK ben sinds een paar weken weer aan de pil. ik had een onwijs kwakkelende cyclus en vond het niet zo fijn dat ik iedere keer overtijd was. na 8,5 maand borstvoeding deze maand begonnen met mijn pil microgynon 30 altijd gebruikt.. voor mijn zwangerschap van robin ook nooit geen problemen mee.. en nu sinds ik mijn 1ste pil heb geslikt ben ik me toch een partij misselijk bahhh het gaat ook niet over.. het is een weeig gevoel wat neit weg gaan Kan niet zwanger zijn trouwens .. (geen sex gehad de afgelopen maand ) omdat ik er gewoon geen behoefte aan heb ben zooo moe en misselijk bah.. hebben meer mensen hier last van of gehad? gaat het over? ik moet nog een week slikken en dan is de stop week ben benieuwd moet ook wel zeggen dat we hier allemaal in huis ziek zijn geweest. zal het misschien daar door komen? iemand tips misschien?
kan ook zijn dat de pil niet zo goedm eer bevalt. hier ook jaren de microgynon 30 gehad. ook na eerste zwangerschap maar na de tweede kreeg ik mega veel bijwerkingen ben dus ook in overleg met me gyn maar weer gestopt ermee en kon een andere krijgen maar had er geen behoefte meer aan en slik nu niks meer. mijn lichaam is nu erg gevoelig voor hormonen zelfs rond eisprong ed heb ik last van opvliegers ed maar met pil was het dus nog erger.
Hier wordt ik ook enorm misselijk van de microgynon 30, krijg hem trouwens wel voorgeschreven onder de stofnaam dus een ander doosje. krijg het idee dat het daardoor komt. heb nu tijdens de stopweek ook knallende hoofdpijn, iets wat ik eerder nooit had... heel vervelend en geen tips hier behalve dat ik aan me huisarts ga vragen of ik de orginelen microgynon krijg. weet niet welke jij hebt maar als je ook stofnaam krijgt kun je ook vragen en kijken of het met de orginele beter gaat.
Maakt voor mij niet uit welke pil ik slik, wordt er enorm misselijk en emotioneel door. Komt er hier dus nooit meer in Ik zou het even aankijken als ik jou was en anders even langs de huisarts gaan, misschien krijg je dan wel een andere.
Ik slik nu na mijn 2e bevalling de yasmin pil en ik voel me continue zwanger terwijl ik dat helemaal niet kan zijn...ik heb heel erg pijnlijke borsten ben enorm misselijk en mijn buik doet zeer....ook ben ik zeer emotioneel al met al voel ik me dus op zn hollands gezegd KLOTE. Mijn man laat zich gelukkig volgend jaar steriliseren dus dan hoef ik geen rommel meer in mijn lijf te stoppen. Ik weet dus hoe je je voelt
Van die stofnaam-pil werd ik ook enorm misselijk! Nu slik ik weer microgynon en denkt mn lichaam dat ik zwanger ben. Duizelig, hongerig en het irritantste - zere borsten! Die overigens ook weer gegroeid zijn.. niet dat manlief dat erg vind maar ik heb net mn BH voorraad weer aangevuld..