1 november voor het laatste ongesteld geworden. Zondagavond 12 nov wat lichte krampen, maandag begonnen met ovulatietesten. Deze gaf maandagmorgen een redelijk donkere streep streep aan, maar nog niet zo donker als de teststreep. Maandagmiddag wat heeeeel lichtroze bloed bij het afvegen. Maandagavond en gisteren werden de testen steeds lichter, vanmorgen was deze omowit. toch heb ik sinds vanmorgen pas de buikpijn en erge steken die ik normaal voel rond de ovulatie. Zou mijn ovulatie toch als zaterdag of zondag geweest kunnen zijn? Maandag avond wel gezellig gehad, maar zou dit dan te laat geweest zijn?
Ik zou bijna denken dat je test dan zondag positief was geweest.. En dat maandag dan je eisprong is geweest.. Maar ik kan het mis hebben! Dit is gewoon mijn eerste gevoel. Denk dat je dan nog net op tijd bent geweest als je het op maandag gezellig hebt gemaakt
Je kunt nis zeggen van deze testen. Ze zijn allemaal verre van positief. Een keer een donkerder streepje kan net zo goed betekenen dat je urine geconcentreerder was. Van fit streepje kun je niet uitmaken dat je piek afgelopen weekend was. Hoe lang is je cyclus normaal gesproken? Zou indien nodig volgende cyclus eerder beginnen met testen.
Hmm.. Geen enkele is positief eigenlijk.. Ik had die ook van de action en ze knallen echt niet.. Maar deze zijn wel heel licht! Denk dat ie zondag (of misschien zaterdag al) duidelijker was geweest.. Ik duim voor je!