Kan iemand me helpen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PrincessM, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrincessM

PrincessM Nieuw lid

27 nov 2007
    1
    0
    0
    Hallo,

Mijn laatste periode van maandstonden was
    beginnend van 29oktober, en eindigd rond 2november.

Ik en mijn vriend hebben op 4november seks gehad, maar hij is (met condoom) niet klaargekomen in mij.

Daarna ben ik nog wel op hem gaan liggen (hij zonder condoom) en wat er toen gebeurd is, weet ik niet, er kan "vocht" uit gekomen zijn. Kan het dat ik hiervan zwanger ben geworden eigelijk? Het is tenslotte toch niet echt "in" mij gekomen ...

Hoe groot is de kans dat ik hierdoor zwanger ben, rekening houdend met de periode na mijn maandstonden?

Ik heb vrij onregelmatig met mijn regels dus ik weet niet wanneer ik ze nu al zou moeten gekregen hebben of niet. Als het regelmatig is, normaal donderdag of vrijdag maar ik ben echt vrij bang.

Nog een laatste vraagje,

Maakt het iets uit of ik zwanger zou kunnen worden ofniet naar gelang hoelang het duurt eer ik mn regels krijg?
    De vorige keer zijn ze na 21dagen gekomen, maar er zijn nu al weer 21dagen voorbij, daarom begon ik wat te panikeren.
    Dus ik weet het even allemaal niet meer. Ze kunnen natuurlijk terug normaal komen, na 4weken en dan zou het donderdag of vrijdag moeten zijn, is het mogelijk dat ze uitblijven omdat ik me zo zenuwachtig maak hierin...

Weet er iemand een antwoord?

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi meid,

Het is heel moeilijk om hierop een goed antwoord te geven. Het kan inderdaad dat je hier zwanger van raakt, maar mijns inziens is de kans wel erg klein. Ik merk dat je cyclus ook niet helemaal regelmatig is, als ik je zo hoor. Je hebt het over vier weken normaal gesproken (dus 28 dagen), maar de laatste keer was het 21 dagen. Doe het rustig aan en probeer jezelf niet gek te maken. Als je over een week nog niet ongesteld bent, zou ik een testje doen. Dan weet je het in ieder geval zeker!

Sterkte,
    Josien

3. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Kan maar is wel erg onwaarschijnlijk....

Deel Deze Pagina