bij waarneer gaat de placenta komen want ben nu 8 weken zwanger heb het hartje gehoort en gezien maar de dokter zag nog het vruchtje er bij zitten begrijp er niks van vandaar is dat erg of niet groetjes patricia
hoi Patricia, ik weet niet of ik je vraag helemaal goed begrijp. Maar de ontwikkeling van de placenta begint in de tweede maand dus je kan op een echo bij 8 weken wel iets van een placenta zien hoor. Als je een kloppend hartje hebt gezien en gehoord heb je ook het kindje gezien denk ik. Mirjam
ja ik heb het hartje gehoort en gezien en heb het kindtje gezien maar omdat er nog het vruchtje bij zit maak ik me best wel druk
de gyn zag het vruchtje nog zitten en vertelde dat daar de voeding van de baby door komt tot de placenta er is ik vindt moeijk uit te leggen
Hoi patricia, ik snap het al, jij haalt 2 dingen door elkaar. Het kindje wordt ook wel het vruchtje genoemd. De gyn zag de dooierzak zitten en dat is prima, daar haalt het kindje in de eerste periode zijn voedsel vandaan. Op een gegeven moment verdwijnt de dooierzak en wordt die functie overgenomen door de placenta. Alles in orde dus, geen reden om je zorgen te maken! Mirjam
o oke begrijp je sorrie voor de ongemaak was al blij dat ik het hartje ag en hoorde maar dat bleef toch bij me groetjes
ik heb nog 1 vraag ik heb vandaag geplaast en zat een sliertje witte slijm bij ik heb het niet vaak wat is dat is dat wel goed of moet ik kontak opnemen met gyn groetjes patricia