Op 19 oktober heb ik een miskraam gehad bij 12 weken (dmv cytotec) en ben dezelfde dag ook nog gecurreteerd. Rond 8 november kreeg ik rekbare afscheiding en ben ik begonnen met ovulatietesten. Deze was positief op 12 november. Mijn nod zou dus afgelopen dinsdag zijn. Deze dag had ik eenmalig bij het afvegen rozige afscheiding. Op woensdagochtend had ik een mini beetje bloedverlies. Sindsdien heb ik helemaal geen bloedverlies meer gehad. Gisteren heb ik voor de zekerheid een zwangerschapstest (kv 2v5) gedaan, maar deze was negatief. Moet ik dinsdag nou toch aanhouden als nieuwe start van de cyclus? We hebben trouwens nog wel geklutst rond pos. Ovutest. Daarna is mijn man een week in het buitenland geweest.
Voor zover ik weet moet je je nieuwe cyclus berekenen op de dag dat je echt ongesteld bent dus als je echt helder rood bloed verliest. Zolang je niet ongesteld bent kun je dat ook niet als nieuwe cyclus aanhouden...
Ik had na me curretage na 27 dagen me menstuatie. Dit was ook extreem licht. Maar volgens de gyn kon dat kloppen na een curretage dat de eerst volgende menstuatie heel licht is. Heb je al een nacontrole gehad? Want anders kan je het nog even bij de gynecoloog navragen.
Bedankt voor je reactie. Ik heb geen nacontrole, want dat hoefde niet. Ik was voldoende 'schoon'. Ik heb niet zo'n goede ervaring gehad in het zkhs dus twijfelde ze om te bellen. (vandaar ook mijn topic hier). Ik ga over een week ofzo weer starten met ovutesten en als ik dan met 3 weken geen posi test of ongi heb het zkhs bellen.
Ik werd ook niet ongie en bleek direct weer zwanger te zijn! Mijn geluk kon niet op. Wie weet bij jou ook zo snel