Cyclus na miskraam in de war, ervaringen gevraagd

Discussie in 'Miskraam' gestart door Poeki, 10 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad bij 6 wk. Sindsdien is mn cyclus in de war. Heel onregelmatig.

Wie heeft hier ervaringen mee en is het weer goed gekomen?

Voor de miskraam was mijn cyclus geregeld.

2. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Hoi poeki, mijn cyclus is nu na mijn miskraam ook helemaal naar de k**te. Ik weet ook niet hoe het komt. Erg deprimerend he?

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hmmz mijn cyclus was zowel na mijn Mk in november en BBZ operatie op 13 februari steeds hetzelfde rond de 30 a 32 dagen.
    volgens mij heb ik dan erg geluk gehad dat het bij mij niet zo in de war is.

maar het lijkt me idd erg frustrerend sterkte

4. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    msroxy hoe is jouw cylcus nu dan?
    hoe gaat het met je?

Zijn er echt niet meer meiden met ervaringen ?

Eerst een miskraam was onwijs ellendig is en nu verdorie een op hol geslagen cyclus.

baal baal baal

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    voor mijn 1e mk was mijn cyclus 25 dagen. Daarna was het rond de 28 dagen. Na mijn 2e mk was het schommelen tussen 26/27 dagen. Dat viel dus opzich wel mee. Nu na mijn derde mk vanaf het moment dat ik mijn kleintje verloor is het 27 dagen alleen was ik niet helemaal schoon en heeft het ongeveer een week geduurd dat alles weg is. Ik moet eigenlijk mijn volgende NOD dus weer afwachten wil het zeker weten.

Bij mijn dochter had ik voor mijn zwangerschap een cyclus van 21 dagen. Misschien heb ik die nu ook wel weer ik weet het nog niet zeker namenlijk.

6. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Ja Poeki, ik baal er inderdaad ook erg van. Het maakt de miskraam nóg ellendiger, want op deze manier wordt ik nooit opnieuw zwanger.

Ik werd twee weken geleden voor het eerst ongi, één tamponnetje, toen af en toe wat roze, Afgelopen vrijdag best veel bruinverlies en zondag had ik 's ochtends een rode wc. En maandag helemaal niets meer.Daar wordt je toch niet goed van! Op de echo was alles weg, anders had ik gedacht dat ik misschien nog niet schoon was ofzo...

7. Els van Aalst

13 mei 2008
    33
    0
    0
    Hai,
    Ik heb in feb een miskraam gehad bij 10 weken.
    Daarna had ik een cyclus van 32 en 30 dagen. Toen bij dag 19 opeens wat bloedverlies , erg weinig en mijn gynaecoloog zei dat het niet mijn menstruatie kon zijn.Nu zit ik weer af te wachten zit nu op dag 32 en ik wordt er gek van!Wel een test gedaan en die was negatief. ik hoop dat ik niet lang hoef te wachten want dit trek ik zo ook niet.
    Hopelijk heb ik nu geen onregelmatige cyclus. De gynaecoloog zei dat ik op dag 17 wel al een eisprong had gehad, dan zou je toch zeggen dat ik nu snel ongesteld moet worden.Wie kent dit ook?
    Gr Els

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    @ msroxy hier precies het zelfde, ik had precies na 5 weken mijn ongi 2 dagen goed ongesteld geweest daarna ineens over niks nada noppes. precies een week later had ik van dat vieze donkere toei wederom 2 dagen toen 1 dag niks toen weer tot en met nu... vandaag heb ik veel slijm echt van die slierten, is dat eigenlijk normaal?
    ja ik maak me nog steeds zorgen zou blij zijn als ik de Gyne vrijdag heb gesproken...

9. Els van Aalst

13 mei 2008
    33
    0
    0
    Ik hoop niet dat mijn cyclus nu ook onregelmatig is, wordt gek van al dat wachten! Ben nu 4 dagen overtijd, als ik niet zwanger ben laat me dan maar ongesteld worden! Ga zaterdag nog eens testen, maar voel me niet zwanger!

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nee dat wachten is niks, zal voor je duimen. wel laten weten of de :evil: is gekomen of juist gelukkig niet ;) succes

11. Els van Aalst

13 mei 2008
    33
    0
    0
    Heb vandaag gebeld met de gynaecoloog. Was niks om me druk over te maken, gebeurt wel vaker bij mensen die in het ziekenhuis lopen zei ze(ivm spanningen en stress) Als je niet zwanger bent zal het wel even wat ontregelt zijn zei ze.Als er dinsdag nog niks is mag ik langs komen en gaan ze even van binnen kijken, dat vond ik wel prettig om te horen!
    Die bloeding kon ook van het innestelen zijn zei ze, waarschijnlijk niet mijn menstruatie, maar dat denk ik zelf ook niet op dag 19!
    Afwachten, ik hou je op de hoogt!

12. Els van Aalst

13 mei 2008
    33
    0
    0
    mandytjuh, laat even iets weten als je bij de gynaecoloog bent geweest, maar kan wel even duren hoor voordat alles echt weg , was bij mij ook!

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    eej Els fijn om te horen dat ze je gerust gesteld heeft. en natuurlijk dat je die dinsdag nog achter de hand hebt...
    natuurlijk laat ik weten als ik bij de Gyne ben geweest, maar eerst even morgen dat telefoontje afwachten van de Gyne/uitslag

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi,

Ik heb vorig jaar 2 miskramen gehad. Ik was altijd heel regelmatig, maar na de miskramen niet meer...zo in ene van 21 dagen naar een cyclus van 35 en zelf tot 40 dagen....Zo machtig frustrerend! Ik ben toen op advies van een vriendin teunisbloemolie gaan gebruiken...dat zijn tabletten die zorgen voor klachten voor en tijdens je menstrutatie en kunnen voor regelmaat zorgen...zijn niet duur en gewoon verkrijgbaar bij de kruidvat....
    Ik weet niet of het mij geholpen heeft want in november testte ik positief....Misschien het proberen waard?

Succes meiden!

Liefs

15. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Bedankt voor de tip.

Ik kijk het nog 1 cyclus aan en anders ga ik die pillen proberen.

Poeki

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    Els ik ben vanmiddag door de Gyne gebeld en ze vroeg hoe het met me ging had zo het 1 en ander verteld en ze zei dat dat zwarte alleen maar goed was, zo weet zij dat mijn lichaam alles aan het schoonmaken is.
    wel gaf ze aan dat als ik 27 mei langs kom voor het sterillisatie gesprek onderzocht word op mijn cyste en mijn baarmoedermond e.d. en dan word er bepaald of er eventueel ook een eirerstok uit moet of dat de gewone sterillisatie door kan gaan...

dus met andere woorden zit die cyste er nog en is hij nog zo groot of zelfs groter dan halen ze mijn eierstok weg ( links of rechts dat weet ik niet)
    ook als mijn baarmoeder/ baarmoedermond nog geiriteerd is dan krijg ik daar ook een ingreep voor... als alles rustig is dan krijg ik dus mijn sterillisatie... ( hoop dat gewoon alles in 1 x kan ben ik er gelijk vanaf )
    ze zei wel dat ik me nu geen zorgen moest maken.
    de patholoog heeft dat stukje weefsel onderzocht en idd er zat nog genoeg placenta weefsel in.
    maar voor de rest wat het niks om zorgen te maken... nou dus afwachten tot de 27e dus

17. Els van Aalst

13 mei 2008
    33
    0
    0
    Ik heb vanmorgen getest en HIJ WAS GEWOON POSITIEF!
    Ik had het echt niet verwacht, ben zo gelukkig maar ook weer bang dat het weer mis gaat!Dus nog maar even afwachten maar ik weet niet of ik stil kan houden!
    Mandytjuh, pfoe wat een verhaal zeg, ik hoop voor je dat alles goed komt en ik wens je succes hiermee!
    Gr Els

18. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ohhhhhhhh wat leuk Els gefeliciteerd...
    gewoon vanuit gaan dat alles goed gaat deze x en lekker genieten van je zwangerschap...

groetjes Mandy

19. Els van Aalst

13 mei 2008
    33
    0
    0
    Ik zal het proberen maar dat valt de eerste weken niet mee, omdat je toch bang bent dat het weer mis gaat!
    Ik ben wel super blij, maar kan het nog moeilijk geloven!
    Nu maar duimen dat alles goed gaat!

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Gefeliciteerd meis, Ik begrijp je onzekerheid wel maar probeer toch ervan te genieten en ervan uit te gaan dat alles goed zal gaan.

Ik vind het in iedergeval helemaal geweldig voor jullie.

Knuffel Mimi

Deel Deze Pagina