Dames, Ik heb vrijdag een miskraam gehad met ongeveer 6 wkn, maar nu vraag ik me af hoe het met me cyclus zit. Lees veel dat je snel weer zwanger kunt worden na een miskraam. Maar bij mij ligt dat denk ik anders omdat ik PCO heb. Heb ook gelezen dat bij sommige vrouwen PCO verdwijnt na een miskraam.. Ik weet totaal niet wat ik nu kan verwachten, zijn hier meiden die hier meer ervaring mee hebben??
Hai, Ten eerste wat vervelend van je miskraam! Is het vanzelf op gang gekomen? Als het goed is krijg je nog wel nacontrole bij de gyn (erg belangrijk om te zien of je schoon bent). Wb je cyclus..had je een cyclus met de PCO hiervoor? Ik ben begin november en begin december gecuretteerd (voor dezelfde molazwangerschap) en ben 2 maanden later ongesteld geworden. Voor mij heel wat want had geen een cyclus. Ben wel vanaf december voetrefelextherapie gaan doen dus wellicht heeft dat ook invloed. Als je zwanger bent geworden met clomid kan je weer naar de gyn hiervoor toch? Hoef je niet te wachten op je menstruatie, kan je ook laten opwekken dan. Vee succes!
Hoi, Hier hetzelfde verhaal. Ik weet vanaf mijn 19e dat ik pcos heb en zit aan de pil. 3 weken geleden een positieve zwangerschapstest gehad. ook bij mij is het vrijdag de 13e fout gegaan.. Maandag konden wij naar het ziekenhuis voor controle en bloedprikken en het vruchtzakje was niet meer te zien, baarmoedermond stond open en mn bloedwaarde was veel te laag. Waarschijnlijk is het al heel vroeg fout gegaan en heeft mijn lichaam het pas laat afgestoten. Vandaag heb ik getest en als het goed is is het hormoon nu uit mijn bloed want hij was negatief. Op de echo zag de gyn. een normale baarmoeder (dun slijmvlies) en normale eierstokken! Zonder cystes dus. Ik vind het raar mar blijkbr kan PCOS dus wel (tijdelijk) weggaan. Anders was ik niet zwanger geweest.