Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Wie begint er nog meer in september met proberen zwanger te worden van een klein hummeltje?
    Mijn man is eindelijk zo ver dat we voor een tweede gaan dus heb er erg veel zin in...
    Hoop dat er meerdere van jullie ook van start gaan en dat we gezellig met elkaar kunnen meeduimen, fantaseren en natuurlijk mee kunnen leven tijdens een zwangerschap!!

Nou...wie weet tot horens!!!

2. Linda12

Linda12 Lid

2 mei 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Bloem,

Ook wij hebben ervoor gekozen om voor een kindje te gaan. Voor ons de 1e.. 10 september is mijn NOD en dan gaan we echt beginnen.
    Vind het allemaal super spannend en leuk. Lijkt me ook echt gezellig om met andere meider erover te kletsen.

Was je bij de 1e snel zwanger en had je veel last van kwaaltjes?

Groetjes Linda

3. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Hi Linda en Bloem,

Ik start ook in september om te proberen zwanger te worden van een eerste kindje. Leuk om ervaringen te delen! Voor mij een iets ander traject als alleenstaande moeder met donorzaad, maargoed verder moet de natuur dezelfde weg afleggen :)

Ben benieuwd!

4. evergreen

evergreen Lid

19 nov 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, ik schrijf graag met jullie mee, gezellig!

We hebben een zoontje van 1 jaar en zouden heel graag een tweede kindje willen. Vorige maand officieel gestart maar anderhalve week terug (helaas) ongesteld geworden. Nu dus maand 2 :). Spannend weer hoor!

5. evergreen

evergreen Lid

19 nov 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het bij jullie?
    Bloem, leuk ook voor een tweede! Hoe oud is je eerste kindje?
    Linda, bijna 10 september :) bijna officieel van start ook!
    Breeze, een ander traject, maar dezelfde spannende momenten! :) wel zo fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen

ik zit nu op dag 11 van mijn cylus, die overigens nog niet heel regelmatig is, dus weet niet wanneer mijn eisprong is. Overweeg nu daarom toch (al) ovulatietesten. Gebruiken jullie die ook?

6. evergreen

evergreen Lid

19 nov 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh haha, ik zie je banner bloem, ruim 10 maanden oud dus :)

7. Linda12

Linda12 Lid

2 mei 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden,

Breeze en Evergreen, leuk dat je ook mee wilt schrijven.
    En Breeze misschien inderdaad een ander traject maar de spanningen en wensen blijven hetzelfde. Wel ontzettend tof dat je deze keuze hebt gemaakt. Vooral omdat het vaak nog een taboe is.
    Evergreen, Inderdaad bijna 10 september. Ik moet wel zeggen dat ik nog even meer bezig ben met mijn bruiloft (half september). Ik ga deze maand dan ook geen ovulatietesten gebruiken. Denk dat we genoeg zullen klussen met de huwelijksnacht en huwelijksreis;). Was je bij de eerste eigenlijk snel zwanger en hoe oud ben je als ik mag vragen?
    Ik wil trouwens daarna wel ovulatietesten gebruiken zodat ik weet dat ik een eisprong heb en wanneer deze dan is.

Liefs

8. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Hi meiden,

Leuk om elkaar zo te gaan volgen. Ik ben niet iedere dag online (weet ook nog niet helemaal hoe dit hier werkt), dus als ik even niet reageer, niets persoonlijks :)

Wat betreft die ovulatietesten, die gebruik ik inderdaad. Afgelopen 5 maanden al gedaan om een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus. Gezien mijn traject moet ik goed plannen en heb ik maar één (dure) kans per maand, haha. Daarnaast houd ik ook mijn temperatuur bij al lange tijd. Heb inmiddels wel aardig inzicht, maar kan nog steeds een paar dagen verschillen. Heb afgelopen maand ook een keer een follikelmeting laten doen in het ziekenhuis, die zag er goed uit. Aanstaande donderdag de 13e zal dat nog een keer gebeuren en dan wordt de eerste "behandeldatum" bepaald. Zal 15 of 16 september zijn als de eitjes voldoende groot zijn.

Spannend hè, ben benieuwd naar jullie verhalen. Weten jullie of je een melding kan krijgen als er nieuwe berichten zijn?

Succes Evergreen en Linda de komende dagen en veel plezier met de voorbereidingen van je huwelijk!

Gr. Breeze

9. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

He, had dit topic geopend, maar omdat er geen reaacties kwamen had ik er niet meer naar gekeken....maar nu zie ik toch dat jullie ook allemaal vanaf september beginnen voor een kindje!!! Wat leuk!!

Breeze: dat lijkt me ook spannend. Is het een bewuste keuze? En heb je dan zelf je donor gezocht?? Heeeel veel succes alvast!

Linda: Spannend een bruiloft!! Hopelijk met lekker weer! Alles al geregeld of nog lekker in de stress..haha!!! (hier is het als weer ruim 3 jaar geleden dat we zijn getrouwd...wat gaat de tijd toch snel...)

Evergreen: Leuk dat julllie ook voor een tweede kindje gaan.
    En ovulatietesten gebruik ik ook hoor...voor n gevoel kan ik mn eisprong dan echt niet missen! Heb je dan zo'n wisselende cyclus?

Hier zelf nu ongesteld dus over een kleine 2 weken heb ik mn ovulatie en dan kunnen we ons best doen voor een broertje/zusje. Spannend hoor...is net zo spannend als voor de eerste!!!Succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte!!

10. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Zulllen we een lijstje bijhouden?? Dan weten we wat meer van elkaar en hoef je het niet steeds op te zoeken!!!

Ik zal beginnen:

Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje - nod 5 okt.

11. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Goed plan:

Breeze - 38 jaar - ronde 1- 1e kindje - nod 1 okt

12. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    *me aanmeld*

Ik ben Raket, 33 jaar, hopelijk binnenkort zwanger van eerste kindje. Nod: weet ik niet precies, ik houd dat ook liever niet bij op dit forum. Volstaat het als ik zeg dat we in ronde 1 zitten?

Verder woon ik samen met mijn man en 3 katten in Canada.:)

13. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Ook ik mag me hier melden!!

Even kort iets over mij/ons..
    Ik ben in maart gestopt met de pil, ben vanaf dat moment bezig geweest met het bijhouden van m'n cyclussen en gebruik sinds deze maand ook ovulatietesten. Klinkt misschien stom, maar het geeft me heel veel rust. Ik verwacht volgende week ongesteld te worden en dan kunnen we eindelijk van start voor ons eerste wondertje!!

Ik ben trouwens 22 ( 9 okt word ik 23) en mijn vermoedelijke eerste NOD is 11 okt...al hoop ik stiekem op mijn verjaardag mijn eerste testje te kunnen doen! ;)

Natuurlijk weten we ook dat het helemaal niet vanzelfsprekend is om snel zwanger te worden, dus we laten het lekker op ons afkomen..

Ik zal zo nog even het lijstje aanpassen en verder reageren op jullie, want ik heb niet alles onthouden :S :p

14. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Goed plan:

o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje - nod 11 oktober

15. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje :)

16. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ook ik wil me graag bij jullie clubje aansluiten! Ik ben 26 jaar, heb een dochtertje van 1 en sinds deze maand hebben mijn man en ik besloten om te gaan proberen voor een 2de kindje. Erg spannend weer allemaal. Heel veel succes iedereen, hoop dat dit een vruchtbaar clubje wordt ;)

17. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje - nod 11 oktober

Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Bibo - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje - nod 27 september

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik doe ook mee :)
    Wij gaan voor ons tweede kindje starten :)
    Over ons eerste kindje hebben we 5 jaar gedaan met de medische molen vandaar dat we weer vroeg beginnen.
    Gelukkig nu geen wachtlijsten en kunnen we sneller beginnen met behandelingen.
    Deze ronde gewoon een natuurlijke ronde trouwens..

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    September stoppers!

Wie is wie
    Bibo - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Joekie- 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM)
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje

NOD lijst
    27 september: Bibo
    01 oktober: Breeze
    05 oktober: Bloem85
    05 oktober: Joekie
    11 oktober: o0Marieke0o
    Zonder datum: Raket78

ZWANGER!

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Vinden jullie dit een leuk lijstje of toch weer terug naar het oude ;)

Deel Deze Pagina