Ik ben nu bijna 16 weken zwanger en ik heb al een dikke week ontzettende last van hoofdpijn/migraine. Ik ben bij de vk geweest en die zei dat het echt kwam door de hormonen. Mijn ijzer, bloeddruk en urine waren in orde. Nu blijf ik alleen zo'n last houden van de druk in mijn hoofd dat ik licht en geluid bijna niet kan verdragen en echt ervan moet overgeven. Ik drink wel genoeg op een dag. Ik neem 6 paracetamols per dag, maar het wil niet helpen, wat kan ik er nu nog aan doen? Ik lig al een dikke week ziek op bed en wil toch wel weer mijn gewone dingen kunnen doen. Groetjes Wen
HOi wen, Migraine is harstikke vervelend en als je er bekend mee bent weet je dat er heel weinig aan te doen is. Je kan het alleen uitzieken en hopen dat het snel over gaat. Houd voor de zekerheid even bij hoeveel je drinkt, het advies in de zwangerschap is 2,5-3 liter!! J ehebt het echt nodig! Beterschap! Imke
Ik heb bij de drogist gember pillen gehaald. Dit zou de ergste hoofdpijn af moeten nemen. Mag ik dit gewoon nemen? Of moet ik hier ook mee uitkijken? Ik probeer er idd op te letten dat ik meer ga drinken. Als het echt door de hormonen komt, wanneer zou het dan over kunnen gaan? (omdat het pas in week 15 begonnen is)
hoi, over het algemeen kun je gemberpillen gewoon gebruiken, kijk wel even of er niet ook andere dingen inzitten. Mirjam