Cyclus na vroege miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by Dingetje2, Dec 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

even een vraag over je eerste cyclus na een vroege miskraam. Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad met 5w4 dgn.
    Mijn gemiddeld genomen cyclus was altijd 33 dgn.
    Maar vanaf wanneer tel je een cyclus bij een miskraam? Vanaf de dag dat je begon te bloeden, vanaf de dag dat je daadwerkelijk de miskraam kreeg? En hoeveel langer "mag" een cyclus duren na een miskraam?
    Momenteel zit ik op dag 40 vanaf het moment dat ik begon te bloeden en dag 38 vanaf het moment dat ik de miskraam kreeg.
    Volgens ovulatietesten heb ik vorige week mijn ovulatie pas gehad..
    Graag hoor/lees ik jullie ervaringen!

groetjes!

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    het kan soms maanden duren volgens mij voordat je je gewone cyclus terug hebt... bij mij duurde mn cyclus na de mk (met 9+3) 33 dagen. normaal wisselde ik tussen de 28-35, dus niet veel langer...

3. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

Feb 1, 2009
    264
    0
    0
    Je moet volgens mij tellen vanaf de dag dat je bent gaan bloeden vanwege de miskraam.
    Ik heb op 6/11 een miskraam gehad en vanaf die dag heb ik mijn banner staan en dan even op mijn normal cyclus gezet 28 dagen. Ik moet ook even kijken of deze uitkomt.

En ik hoef nog niet te testen want wij wachten eerst een menstruatie af voordat we er weer voor gaan.

Gr Sun

4. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reactie! Er zit toch niets anders op dan wachten ben ik bang..
    we hebben minimaal geklust, dus de kans zit er wel (heel klein) in.. wordt dan toch beetje onzeker nu..

5. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

Feb 1, 2009
    264
    0
    0
    Ik heb altijd tussen de 27 en 29 dagen gezeten. En vroeg me ook af of ik het nou weer gewoon zou worden.
    En jahoor gisteren begon het iets, en nu ben ik het, dus weer mooi 28 dagen.
    Ben er echt blij mee, nu kunnen we hierna er weer voor gaan!

x

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah da's goed nieuws! Succes deze ronde!

Hier nog niets te bekennen...

7. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi Dingetje,

Heb je al een testje gedaan? Die is natuurlijk niet helemaal betrouwbaar (denk ik, ik zit met hetzelfde verhaal), maar dan kan je wel zien of je een dikke streep of een lichte (of (nog) geen). Eventueel kan je dan na een paar dagen opnieuw testen om te kijken hoe het zich ontwikkelt.

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Ik heb helaas ook een miskraam gehad. Op 2 november jl. heb ik mn vruchtje verloren en ben vanaf die dag weer gaan tellen. Nu vandaag weer ongesteld geworden. Mn cyclus is 32 dagen, net zoals voor mn miskraam.

9. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er afgelopen zaterdag 1 gedaan en maandag.. beide negatief..

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ik jullie zo lees ben ik wel een uitzondering op de regel dan dat mijn lichaam van slag is of zo..

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    net twee streepies gepiest... man o man wat ben ik bang... zo bang dat het weer verkeerd gaat.. natuurlijk ook blijdschap, maar die angst blijft voorlopig tot ik de eerste echo heb gehad ben ik bang... ;)

12. 4days

4days Niet meer actief

De tijd na een m kun je helemaal geen cyclus noemen. Je lichaam ligt er volledig uit en moet weer op gang komen. Bij de een duurt dat een maandje, bij sommigen kan het maaaanden duren, dus er is geen touw aan vast te knopen. Gemiddeld kun je uitgaan van zo'n 4 tot 6 weken bij een heel vroege mk.

Trouwens gefeliciteerd met je posi test! :D Het probleem is blijkbaar al verholpen. ;) Je hebt toch wel hetzelfde merk gebruikt he? Niet dat het nog posi is van de mk... Maar het zal wel niet. ;)

Share This Page