Hey hoi, ik hoop dat jullie me mischien iets wijzer kunnen maken. Weet eigenlijk niet of ik het hier moet plaatsen of bij temperatuur kaartjes, maar omdat het na een miskraam is probeer ik het ook maar hier. Ik heb 23-12 een miskraam gekregen en ben waarschijnlijk de 25e het vruchtje verloren. Nu houd ik altijd mn kaartje bij op ff en deze maand is het een beetje een rommeltje, hij verplaatst iedere keer mn kruisje. Nu stond ie tot vanochtend op dag 17 maar vanochtend deed mn termometer een beetje vaag en heb ik het dus 2 keer gedaan, eerste keer zei ie: 36.70 en de 2e keer zei ie: 37.03. Nu geeft ff bij 36.7 geen verandering maar als ik 37.03 ingeef zet ie mn kruis opeens naar dag 23. Heb later op de ochtend nog een keer getemp en toen zei ie 36.9 en 37.0 maar ja ze zeggen dat als je eenmaal iets gedaan is je temp hoger is dus denk dat ik dat maar niet mee moet tellen. Heeft 1 van jullie mischien een idee hoe ik dit nou op moet vvatten en wat ik moet/kan verwachten? Om het nog vager te maken heb ik ook nog allerlei klachtjes: gevoelige (.)(.) meer honger, heel veel plassen en verschrikkelijk moe (ben normaal meestal tot een uur of twaalf wakker maar lag nou al 2 x bijna op de bank te slapen om negen uur en normaal ben ik langer wakker dan mn vriend maar heb hem nu al 2 gevraagd om ons dochtertje de fles te geven omdat mn ogen bijna dicht vielen Sorry voor het lange onsmanhangende verhaal... Hoop dat iemand me een beetje advies kan geven Maar kan me ook voorstellen dat je er helemaal niksmee kunt hoor Dit is trouwens de link naaar mn tempkaartje: 2aa21b Ovulation Charts Liefs mij
Hoi ooitmamavan3, ik zie in je banner dat je over 5 dagen je NOD hebt? De vraag gaat dus niet over wanneer je je vruchtbare periode hebt maar over of je zwanger bent of niet? Ik heb geen verstand van temperatuur etc maar het lijkt me dat je je vruchtbare dagen al hebt gehad. Ik heb ooit geprobeerd te temperaturen maar dat is al heel onzeker als je niet exact op dezelfde tijd meet. Je kunt dus beter uitgaan van je laatste cyclusduur voor je zwangerschap en dan op de NOD testen. Dan weet je wat meer. Ik was na mijn miskraam pas zes weken later ongesteld dus zekerheid heb je pas als je een positieve test of bloed hebt helaas. Hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt ... Succes, hoop uiteraard dat je binnenkort gewoon twee strepen hebt!
Hey Mamadaisy, bedankt voor je reactie. Ik heb mn oude banner met mn cyclus voor de miskraam nog staan, dat staat er ook onder dus ik had het wel over mn vruchtbare dagen. Had de hoop dat ik wat wijzer werd door mn temp bij te houden omdat ik vorige maand toen ik zwanger raakte heel duidelijk mn eisprong zag. We gaan nu idd maar wachten op de rode duivels want kan er deze maand eigenlijk vrij weinig uit halen. Dus maar hopen op volgende maand... Of een onverwachte Posi test natuurlijk hihi Liefs mij