Voorspelling medium

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zomerbloem, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik loop bij een spiritueel begeleidster om mijzelf weer terug in balans te krijgen. Krijg chakrahealingen en we hebben gesprekken over dingen die mij bezig houden en berichten die zij doorkrijgt uit de spirituele wereld.

Ik en liefman willen graag een 2e kindje en zijn daar alweer enkele maanden mee bezig. In m`n omgeving word ik veel geconfronteerd met stellen die zwanger zijn. Waardoor ik me er meer en meer bezig ga houden en het waarschijnlijk zo enigzins forceer.
    Deze kinderwens komt ook ter sprake bij de healings, nu 'voelde' ze aan m`n lichaam dat ik deze ronde niet zwanger ben en het nog wel 2 tot 3 maanden kan duren. Ik ben er nog niet 'klaar' voor en ons toekomstige kindje ook nog niet.
    Ze hoopt heel erg dat ze fout zit en dat ik wel zwanger ben.

In hoeverre kan ik hier rekening mee houden? Ik probeer zelf een slag om de arm te houden dat ik mogelijk wel zwanger ben of volgende maand zwanger raak.
    Wie heeft zoiets ook meegemaakt en klopte het wel of juist niet?
    Ze heeft het vaak bij het juiste eind en veel dingen kloppen ook die ze zegt, maar hoop ook wel dat ik nu zwanger ben.

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Ik geloof er ook wel in... maar hoe vervelend het ook is...op zich is twee of drie maanden ook niet zo heel lang.. (behalve als het zwanger worden het enige is wat je zo graag wilt) Maar beter dat ze 2 of 3 mnd zegt dan een jaar..... Je krijgt in ieder geval te horen dat je zwanger raakt.... Maar ik schreef het ook op mijn hyves vandaag.... Waarom gaat de tijd zo langzaam als je wilt dat hij snel gaat......
    Meid, ik hoop voor je dat je nu al zwanger bent...maar anders zo snel mogelijk!!! Het is en blijft de grootste wens van ons....

Succes!

3. Zomerbloem

Ze kon 'zien' dat ik zeker zwanger raak en dat het niet zo lang meer duurt.
    Het is natuurlijk op zich een best heftige uitspraak om te zeggen, je raakt met 2/3 maanden zwanger.
    Daarom vroeg ik me ook af of anderen ook ziets hebben meegemaakt.

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik zou in mijn handjes klappen als dat voor mij voorspeld werd! Zou er ontzettend blij mee zijn!

5. Zomerbloem

@Nikske; ik hoop dat deze voorspelling voor jou heel snel uitkomt!

Ik heb het misschien een beetje verkeerd verwoord en wil echt niemand voor het hoofd stoten bij wie het veel langer duurt dan die 6 rondes van mij.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja wat kun je ervan zeggen? Zou gewoon de komende maanden op mijn vruchtbare dagen klussen en dan zie je vanzelf wel of je gelijk had of niet toch? Of denk ik er nu te simpel over?

7. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik hoop voor je dat het zo snel lukt en dat ze gelijk heeft:)

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Sluit me aan bij Juju.. Meer dan dat kan je niet doen :D
    En als het waar zou zijn, 2/3 maanden is inderdaad niks toch!

9. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    hey , ben ook paar jaar geleden bij waarzegger geweest ( kaarten legger) , was toen juist met de pil gestopt (3 weken ) ,het 1ste dat hij me zei was : " ik zie een zwangerschap " en hij zij " nu op dit moment" ... Mijn vriend en ik keken elkaar aan en lachten naar elkaar!! toen vroeg ik jongen of meisje , hij antwoorde meisje , dit laatste was mis , maar hij had wel mijn zwangerschap gezien:D , 4 maanden later kwam ik hem tegen in stad en riep naar hem " kijk naar mijn buik!!:D en hij zo heel droog: had het je toch gezegt;)
    Ik geloof er heel hard in:D mss nog maar es bellen naar hem ;)
    veel succes xx

10. Zomerbloem

@hailey; bij jou kwam het dus uit! Wat leuk voor jullie!

Ik weet nog steeds niet echt wat ik ermee moet, ik zal op de vruchtbare dagen blijven klussen, en dan kan ik alleen maar afwachten....

11. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Inderdaad zou ik ook doen:D veel succes xx

12. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Ik geloof absoluut in die dingen, ik ben ook regelmatig op spirituele beurzen maar ik blijf vinden dat zulke uitspraken nogal riskant zijn! mensen gaan er toch rekening mee houden, is het niet bewust dan wel onbewust ik denk bij zulke dingen altijd maar, het is nooit 100% zeker, ook niet bij een medium want ook die zitten wel eens mis, het zijn en blijven mensen

13. Zomerbloem

Ik vind deze uitspraak ook best heftig, want het geeft absoluut geen garantie. En ik ben zo`n persoontje die aan zo`n uitspraak gaat hangen.

14. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    je mag gewoon niet leven naar je voorspellingen... dus gewoon je ding verder doen , de toekomst kan altijd veranderen:)
    Jij hebt de touwtjes in handen tenslotte ;) Dus ga er van op aan dat je Binnekort wel prijs zult hebben xx

15. Zomerbloem

Ik stop deze uitspraak gewoon ver weg en zie wel wat de toekomst brengt!
    En inderdaad, mediums zijn ook maar mensen en mensen maken weleens fouten...

16. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Wij zijn laatst naar een paranormale beurs geweest en hij vertelde dat ik beging zomer zwanger ben..
    We zullen zien..

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Tja.... ik ben eens door een bekende gependeld (die het overigens bij een ander juist had) Nou... bij mij dus niet.

Een ander heeft via mijn gids geschreven. Er stonden 6 zaadjes getekend waarvan er 1 "dikgedrukt" getekend met erbij "YES!" Die persoon kon absoluut niet van onze wens weten. Maar of het aantal getekende zaadjes iets betekend? (byvoorbeeld 6 zaadjes = 6 maanden = nu by the way)

Ik denk dat je moet proberen je er niet teveel op vast moet pinnen. Kan het ook niet tegenvallen.

18. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid,

kan met je meepraten. Ik heb ook een vrouw die mij regelmatig in trance helpt en mijn buik magnetiseerd (voor Prikkelbaar dikke darm syndroom). Ik heb in Nov ons kindje onder trance mogen zien, die maand erna was ik dus zwanger.. helaas wel een mk.. zei zegt ook dat t niet lang meer gaat duren, ik geduld moet proberen te hebben en ons kindje er nog niet helemaal klaar voor was.

2 tot 3 maanden is echt niet lang maar t is wel lang als je er idd op moet wachten:) Ik hoop echt dat t je snel lukt om zwanger te worden maar probeer toch geduld te bewaren.. al is t nog zo moeilijk..

Ik duim voor je

Liefs

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik geloof hier absoluut niet in. Wat mij betreft zijn de voorspellingen toevalstreffers en zo geformuleerd dat veel mensen zich er in herkennen. Bovendien doet een beetje mensenkennis ook wonderen.

Wacht het gewoon rustig (voor zover dat lukt :)) af.

20. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Weet ook niet echt of je het kan geloven. Wat als er nu iets tussen komt en jullie besluiten nog even te wachten... weg voorspelling. Normaal geloof ik echt in dat soort dingen ben dr zelf ook wel eens geweest en zijn ok veel dingen uitgekomen maar niet wat 'tijds' voorsp. betreft.
    Maar hoop dat ze gelijk heeft voor jullie! Succes

Deel Deze Pagina