Beste dames hier, Ik heb mijn vraag al in een ander deel van het forum geplaatst en veel gegoogled, maar kan niet echt duidelijke info vinden dus hopelijk kan iemand hier me helpen. Ik heb (volgens symptomen, ovutesten en mijn tempkaartje) afgelopen woensdag mijn ei gehad. Nu heb ik sinds donderdag last van bloedverlies. Ene keer rood, dan weer bruin. Op zich is het niet zoveel, maar het gaat wel de hele dag door. Ik heb gelezen dat een ovulatiebloeding niks ernstigs is, maar kan het een eventuele innesteling in de weg staan? Maak me een beetje zorgen... Alvast bedankt!
Dank je voor je reactie! De bloeding heeft wel 6 dagen aangehouden, tot gister middag...Ik hoop dat dat geen verschil maakt?
Hoi Imke, heb weer een vraagje...Heb dus een behoorlijk aantal dagen bloedverlies gehad. Vorige week donderdag behoorlijk veel, ook helderrood met wat slijm. Vrijdag was het minder, zaterdag weer weg. Heb geen buikpijn gehad. Nu wilde ik voor de zekerheid een test doen zodat ik zou weten of het echt mijn menstruatie was of niet. Ik heb kv 2 voor 5 gebruikt en er kwam gisteren een lichte, maar duidelijk zichtbare streep op te staan binnen de tijd: View attachment 80585 Bovenste foto is origineel, onderste bewerkt. Vanochtend een lichtere streep, maar hij was er wel weer. Alleen de cb digitaal geeft aan 'niet zwanger'. Kan een vruchtje al een week na de bevruchting weer worden afgestoten en kan daardoor je menstruatie eerder komen? Zit trouwens morgen pas op dag 14 na de eisprong... Sorry voor dit lange verhaal, maar ben echt de weg kwijt...
HOihoi, Ja een bevruchting kna ook al heel vroeg misgaan waardoor je een vaak iets heftigere menstruatie kan hebben (hoeft niet gepaard te gaan met krampen) en ook iets eerder om dat je lichaam het wil afstoten. Wat ik je zou aanraden is om een paar dagen te wachten en dan nog een test te doen. Is deze positief, maar dan een afspraak bij een verloskundige en test niet meer! Is deze negatief dan ben je niet zwanger...... Imke