Hallo lieve mensen. Hier weer even een berichtje van mij. Vorige keer bleef mijn ong toen heel lang uit, en er was een mogelijkheid dat ik zwanger, was alleen de testen bleven negatief. Deze maand weer idem dito en samen met de h.a. besloten om mij door te sturen naar een gyn. Maar nu mijn vraag zijn er meiden die ook een gyn hebben in Rotterdam en wat zijn jullie ervaringen met hen? Ik vind het namelijk nog een beetje spannend om er naar toe te gaan. Liefs, Little star
Ik ben bij een gyn. in het Maasstad ziekenhuis locatie Zuider geweest. Het was een vrouwelijk gyn. Ze was erg aardig!
Nee sorry, ik loop in het VU Amsterdam. Ik weet wel dat het Erasmus heel goed aangeschreven staat als het gaat om vruchtbaarheid ed
Meid ga niet naar Erasmuc MC, Ze doen moeilijk met alles ! Ga naar mijn berichten / onderwerpen. En wachttijden zijn super lang ! Ga naar Maastadziekenhuis
Ik heb niet direct in Rotterdam gelopen, maar wel in de omgeving van. Hier hadden we helaas een wachttijd van 10 weken. Over de verdere gang van zaken ben ik overigens wel tevreden
Hey little star, Wij zijn naa het Ikazia zkh geweest, vrouwelijke gynaecoloog gehad. Erg vriendelijk en iemand die wel de tijd nam om je dingen uit te leggen etc... Omdat we doorgaan met IVF gaan we niet meer naar Ikazia maar zijn we doorverwezen naar het EMC als ik het berichtje van Gonca lees geeft dat nu niet zo'n heel goed gevoel maar ik hou wel altijd in me achter hoofd dat de ervaring van de een zeker niet hetzelfde voor de ander hoeft te zijn. Dus ik zou zeggen laat het eerst maar op je afkomen. Waar de een het niet treft kan de ander niets beters wensen... Je kunt na slechte ervaringen altijd nog switchen Heel erg veel suc-6! Liefs Genesis
Ik werk zelf in het Havenziekenhuis en ik loop ook daar bij de gyn. Het zijn twee mannen maar allebei even relaxed, kundig en lief. Ze verstaan echt hun vak en houden van aanpakken. Erg tevreden.
Hey meiden.. Even snel jullie berichten gelezen... Ik ga is even rond zoeken op internet bij ziekenhuizen welke het beste is en inderdaad... switchen kan altijd!! gelukkig maar... Ik weet alleen niet wat ik prettig vind, een man of een vrouw... Een vrouw kan je inderdaad misschien beter begrijpen omdat ze zelf ook een vrouw is..... Ik ga nu ook even bij jou kijken Gonca, Heel erg bedankt voor de tip Liefs X