testen worden niet donkerder,dreigende mk?

Discussie in 'Miskraam' gestart door robien, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robien

robien Lid

9 apr 2010
    39
    0
    0
    NULL
    in een flat
    ik heb al eens een mk gehad,toen wel een dikke positieve test,en toch ging het mis met 9 weken.
    daarna weer zwanger,mooi kindje van nu 2 jr.
    nu afgelopen zaterdag 14 aug nod, ma,wo en vr getest,maar de streep wordt niet donkerder? dat hoort toch wel?

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Poe, moeilijk te zeggen. Ik heb met 1 week na NOD weleens een vagere streep gehad, en dat werd uiteindelijk wel een miskraam, maar pas na 9 weken. En ik heb weleens veel duidelijker strepen gehad een paar dagen vóór NOD, en dan ging het met 6 weken al mis.

Je kunt beter stoppen met testen, want hier kun je niet zoveel uit opmaken, en je wordt er hartstikke ongerust van. Als je het echt niet vertrouwt, kun je beter volgende week en de week erop hcg laten bepalen bij je huisarts, dan kunnen ze zien of het goed stijgt.

Suus

3. robien

robien Lid

9 apr 2010
    39
    0
    0
    NULL
    in een flat
    doen ze dat dan hier in Nederland hcg laten prikken?

Het is toch ook te gek,hoe ik mezelf gek laat maken door het testen...pfff.

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja hoor, dat doet de huisarts als je erom vraagt. Is niet raar.

En je bent zwanger hè, dus een beetje labiel. Je bent de eerste niet die zich een breuk test ;)

Suus

5. robien

robien Lid

9 apr 2010
    39
    0
    0
    NULL
    in een flat
    beetje labiel?pfff..
    ben een stuk onzekerheid...heb al wel veel te veel getest...

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Kappen met testen dan, en ff lekker de zon in? Sterkte hoor, het is ook zo spannend allemaal!

7. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Het kan zijn dat je heel langzaam hcg aanmaakt, heb ik nl ook. In mijn tweede week krijg ik ineens knal testen en ik weet wat het is om veel te testen pfff je wordt er gek van. Maar ik zou idd de ha bellen om bloed te prikken succes.

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.870
    19.290
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zoals al gezegd: gewoon bloed laten prikken door de ha. Want die testen zijn alleen gemaakt om aan te tonen OF er hcg in het bloed zit, niet HOEVEEL erin zit. De testen worden meestal inderdaad donkerder, maar het kan gewoon ook te maken hebben met het tijdstip van testen, hoeveel je hebt gedronken, de gevoeligheid van de test etc.

Sterkte! De eerste periode is altijd eng.

9. robien

robien Lid

9 apr 2010
    39
    0
    0
    NULL
    in een flat
    ben even naar de huisartsenpost gegaan,had er ook een blaasontsteking bij...
    vandaar die buikpijn...
    ik ga volgende week nogmaals testen,en als die weer niet donkerder is,naar de huisarts..
    als ik maandag al de ha bel,zegt hij waarschijnlijk toch dat ik nog maar moet afwachten?

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik weet niet wat hij zegt, maar hcg prikken is vrij standaard, zou raar zijn als hij dat weigerde.

11. C78

C78 Niet meer actief

Volgens mij kun je gewoon maandag al bellen. Als je hcg maandag nog niet zo hoog is kun je later in de week nog een keer laten prikken bij de ha. Als hij stijgt is het een goed teken, als hij dan niet stijgt of zelfs weer afneemt is het niet in orde.
    Het is een hele normale situatie om mee naar de HA te gaan, schaam je vooral niet! Er komen mensen voor minder bij de HA hoor ;)

12. robien

robien Lid

9 apr 2010
    39
    0
    0
    NULL
    in een flat
    helaas,precies met 5 weken een miskraam.
    Helaas,maar wel fijn dat ik nog niet zo heel ver zwanger was.
    Voel me er niet zo heeeel verdrietig over,kan het vrij goed een plaatje geven,had me er op ingesteld.

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Toch rottig, hoor! Sterkte.

Suus

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.870
    19.290
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Jammer Robien! Sterkte en ik hoop dat je snel een mooie plakbeeb zult hebben.

15. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Robiek meid bij mij precies hetzelfde, ze zeggen dat lichter wordende testen niets zeggen maar ik ben het daar echt niet mee eens en als ik jou verhaal dan zie... meid sterkte

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    He bah meis, dat is niet leuk zeg :( Sterkte!

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.477
    4.932
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Volgens de verloskundige hier op het forum zegt een lichter wordende of niet donkerder wordende test niets over een dreigende miskraam. Elk lichaam reageert anders. Een collega van mij heeft haar hele zwangerschap zelfs nooit een positieve urine-test gehad! Een bloedtest moest uitwijzen dat ze zwanger was.

Maar goed, bij jou is het dus toch mis gegaan. Heel veel sterkte de komende tijd!!!

Deel Deze Pagina