Voor de 2e keer miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fieksels, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Zoals jullie lezen vandaag mijn tweede miskraam gehad in half jaar tijd. Ben er behoorlijk van ondersteboven. Mijn verhaal:

Gistermiddag gevreeën met mijn vriend, hierna licht rose afgeveegd en een minuscuul bloedpropje verloren.

Vanochtend begon de elende ik verloor veel bloed en had gelijk iets van dit is niet goed. Gelijk had ik ook nog, om half vier heb ik het vruchtje verloren.

Morgen naar de gyneacoloog, wil een compleet bloedonderzoek hebben want ik twijfel nu ontzettend over mijn lichaam! Ik heb in december ook al een uitstrijkje gehad en alles was goed!

Zijn er meiden die dit ook gehad hebben en is er bij jullie ook nagekeken naar evt. oorzaken?

2. Glamour

Glamour Actief lid

18 nov 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    he meid!

ik kan je niet verder helpen maar wil je even heel veel sterkte wensen!!!
    verschrikkelijk dat je dit overkomt.

veel liefs

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Heftig meis. Sterkte

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic verplaatst naar Miskraam.

Ts sterkte hoop dat je hier je antwoorden kunt vinden.

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik wil je veel sterkte wensen :(

6. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte meis heb precies hetzelfde gehad. Ik heb ervoor gekozen me pas te laten controleren als het nu nog een keer misgaat, kan gewoon domme pech zijn.
    Ik ga vanaf nu ook vitamine b12 slikken, dit schijnt ook iets te maken te hebben met miskramen bij een tekort aan b12, aangezien ik niet zo van vlees/vis hou. Dat is het proberen waard. Lukt het dan weer niet ga ik zeker voor een vervolg onderzoek.

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jeetje meid, wat verdrietig. Sterkte!

8. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland

Ik heb een chronisch te kort aan b12 moet om de twee maanden een injectie! Wij gaan denk ik ook nog niet alle testen doen, eerst maar weer met ov testen bezig om te kijken wat voor cyclus ik nou weer heb:-s

En hopen op een wondertje!

9. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hi meid, wat vervelend en naar! Je kan zo het vertouwen verliezen in je lichaam! En 2x is geen toeval, dacht ik toen..
    Ik heb in 2012 in januari en maart een miskraam gehad. In juni bleek ik weer zwanger en nu gaat het zoals je ziet hartstikke goed!!
    Wel 3x zwanger in een half jaar, heel pittig!
    Ik ben eerst zelf gaan dokteren. Heb een standaard bloedonderzoek gevraagd maar normaal doen ze dat niet. Moest er gewoon zelf om vragen. Ik ben inderdaad ook vitb12 en b6 gaan slikken, dubbel foliumz en veel vitD.
    Weet niet of het heeft geholpen?! Maar gelukkig gaat deze zwangerschap super! Heb totaal geen kwaaltjes (wat mij juist weer onzeker maakte). Ik wilde dot keer geen vroege echo's enz. Dat houdt het niet tegen. Het liefst wilde ik de eerste 12 weken slapen. Helaas zit een zorgeloze zwangerschap er niet meer in.
    Ik ben wel ergens 'blij' dat ik de waarde weet van een zwangerschap. Het is een groot wonder en niet vanzelfsprekend!
    Ik wens je veel sterkte! Ik hoop dat het snel goed komt..
    Liefs

Deel Deze Pagina