Beste Mensen, Ik heb een vraag aangezien ik het zelf even niet meer weet. Afgelopen 26 augustus heb ik een miskraam gehad na 9,5 weken. Vervolgens was ik daarna na 28 dagen ongesteld. Voordat ik zwanger was, had ik een cyclus van 28 dagen. Nu is het ondertussen 26 oktober en ben nog niet ongesteld. Afgelopen dinsdag hebben we op vakantie een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Maar aangezien ik nog niet ongesteld ben hebben we vanochtend nog een test gedaan van clear blue. Een digitale die in woorden aangeeft of je zwanger of niet zwanger bent. Deze gaf aan "niet zwanger". Eenmaal bij het eruithalen van het staafje na ongeveer 3,5 minuten was er wel een licht streepje te zien. Mijn vraag, kan het wezen dat mijn cyclus nu veel langer duurt? Kan het toch zijn dat we zwanger zijn? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
hoi je cyclus kan langer duren, ook al duurde je vorige cyclus wel 28 dagen. Even afwachten. Je moet een test aflezen binnen de aangegeven tijd. Als je over een dag of 5 nog niet ongesteld bent kun je nog eens testen. Slik je foliumzuur? Mirjam
Beste Mirjam, Heel erg bedankt voor je reactie. Uiteindelijk ongesteld geworden. Nu weer met een nieuwe ronde bezig en met behulp van ovulatietesten dus dat geeft wat meer inzicht. Ja ik slik van davitamon de omega3 capsules voor mam. Groetjes Klompie