... vanavond een flinke borrel nemen... Voel me aardig k*t psychisch en snak bijna naar ff een roesje. Al een paar maand netjes volgens de regels geleefd en daar weinig moeite mee gehad. Maar nu wil ik eens ff een avondje dit niet hoeven, het is al rot genoeg. Maar ik ben ook iemand die dit niet gauw zal doen als het onverstandig is. Gisteren een echo gehad en ben nog niet schoon, maar echt vloeien doe ik op dit moment ook niet. Is dat flesje wijn of Coebergh (kunnen ook een paar glaasjes zijn hoor haha) een probleem...?
Ik heb het ook gedaan! Heerlijke Malibu 😄 voor een keer, ik had er ook een x behoefte aan. Ik drink normaal praktisch niets!
Ben er ook gewoon aan begonnen Wilde me gewoon ff niet zo down voelen voor een paar uurtjes. Het slaat binnen twee slokken ook al aan haha, volgens mij ben ik het niet meer zo gewend Hierna ook weer lekker op non-alcoholische basis verder, maar nu kon het ff 'geen kwaad' meer (helaas, wou dat het anders was ). Wist alleen niet omdat alcohol bloed verdunnend werkt, of dat een probleem zou zijn. Vandaar mijn vraag Maar heb voor de tijd nog ff gecheckt en vloeien is nog steeds amper tot niet, dus gok erop. Weet wel dat mk nog niet voorbij is, maar ja nu is het rustig dus nu moet het maar ff kunnen...