Hallo allemaal! half april heb ik hier een geweldige positieve test kunnen plaatsen! Helaas is het inmiddels anders. Een week later kreeg ik een miskraam. Drie weken geleden ben ik met hevige buikpijn in het ziekenhuis terecht gekomen en bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Gelukkig (en blijkbaar niet normaal) heeft mijn lijf het zelf opgelost door nog een keer te vloeien. Ik was onder strenge controle van het ziekenhuis door bloed prikken en echo's. Mijn laatste bloeding stopte op 16 mei en sindsdien niet meer gebloed. We zijn helemaal klaar voor een nieuwe poging maar er komt maar geen menstruatie. De gynaecoloog zei dat we konden wachten tot de eerste menstruatie zodat we ook mijn cyclus weer weten. Dat vonden we prima, maar we hebben niet met condoom geklust. Als het toch gebeurde, vonden we dat uiteraard ook prima. Maar tot op heden nog niks en ben nu sinds een week om de dag ovutesten aan het doen. Ook niks... Ik begin een beetje ongeduldig te worden inmiddels. Volgende week zou ik op 28 dagen moeten zitten (na de allerlaatste bloeding) maar weet niet of je die bloeding nou wel of niet als 'menstruatie' kunt bestempelen. Kortom, wat zijn de ervaringen van jullie?
Hik werd ruim 80 dagen na een curretage weer ongesteld. Het kan echt wat langer duren als normaal. Hoop voir je dat je snel weer zwanger bent
Ik zit op 28 dagen na mijn bloeding en heb net mijn eisprong gehad. Sterkte met wachten ik hoop dat jouw eisprong ook vlug komt.
@ trotsema Hebben jullie deze eisprong meteen proberen te benutten? Of wachten jullie eerst op de eerstvolgende menstruatie?
Na mijn eerste miskraam duurde het 47 dagen voordat ik weer ongesteld werd. Ik had stille hoop gelijk weer zwanger te zijn. Maar mijn lijf had gewoon even de tijd nodig te herstellen. Na mijn tweede en derde miskraam was de volgende menstruatie wel weer na ongeveer 30 dagen. Het verschilde bij mij dus per keer.
Hier op 23 april een bloeding gehad. Nu dag 47 en nog geen ei te bekennen. Zucht.... Volgende week staat een afspraak gepland bij de gyn ivm 3 miskramen.
Bij mij heeft het bijna 8 weken geduurd, voordat ik weer ongesteld werd. Daarna dacht ik geen eisprong te hebben gehad, cb ovulatietesten gaven niets aan (15 dagen getest), maar toch zwanger.. heel veel succes en ik hoop dat het jullie snel weer gegeven is.
Ja ik heb gewoon geklust sinds mijn bloeding over waren. De drang om weer zwanger te worden was hoog. Ik temperatuur dus weet dan ook hoe mijn cyclus loopt.
Wauw, had zojuist een streepje op mijn ovulatietest! Dus óf mijn ei is onderweg, óf ik ben alweer zwanger...
Ik ben 20 april gecuretteerd en precies 30 dagen later een menstruatie. Niet zoals ik die gewend was, een dag flink vloeien en de andere dagen minimaal. Heb die ronde geen idee gehad wanneer mijn eisprong was. Echter deze ronde heb ik drie dagen flink rugpijn gehad rond de eisprong. Best wel vervelend als je je eigen lichaam niet meer kent. Ik heb nog een inwendige echo gehad bij de gyn afgelopen maandag, alles was goed schoon en het slijmvlies bouwde alweer mooi op.
@Dora26 Haha, da's een goeie vraag! Ik heb twee opties eigenlijk: 13 mei begon mijn laatste bloeding, dus dan zou ik gisteren op 29 dagen zitten. Dat zou kunnen betekenen dat ik halverwege ergens mij ei heb gehad maar dat niet geweten heb en per ongeluk goed geklust. Dan zou ik nu zwanger kunnen zijn. Optie twee is dat ik nu pas mijn ei heb... Gisteren, voordat ik die positieve eitest had, was ik misselijk, na het eten zonder reden. Dat had ik bij de vorige zwangerschap ook. En ook al zijn ze niet allemaal hetzelfde, ik vond het wel interessant toen ik later een positieve eitest bleek te hebben. Hoe dan ook, ik heb net weer een eitest gedaan, net zo'n duidelijke streep als gister en toen ik de CB digital erachteraan deed, kreeg ik een smiley. Ik heb altijd begrepen dat je feitelijk maar één dag een smiley kan hebben, dus ik wil eigenlijk morgen nog een keer een eitest doen en als die dan weer een smiley geeft, ook nog een zwangerschapstest... Ondertussen klussen wij vrolijk door voor het geval dit gewoon mijn ei is...
Mijn gynaecologie vertelde dat het zo'n 4 tot 8 weken kon duren eer je menstruatie op gang komt na een miskraam. Bij mij was het uiteindelijk 7 weken en 4 dagen eer ik weer ongesteld werd. Als ik de 8 weken over zou gaan dan zou ik weer contact met gynaecoloog moeten hebben ivm opwekken van de menstruatie. Gelukkig hoeft dat nu niet en zijn we weer aan het klussen geslagen.
Zijn natuurlijk allebei positieve dingen hé, ofwel een nieuwe kans, ofwel gewoon zwanger Ik duim voor je!
@Dora26 Precies! Vanmorgen zwangerschapstest gedaan, die was negatief. Dus vandaag nog lekker klussen en hopen dat ik over 14 dagen weer een ander streepje heb!