Hallo dames, Begin april kwam ik erachter dat ik zwanger was (5wkn) maar een paar dagen later kreeg ik bloedverlies en pijnlijke krampen, een miskraam. Nou zit ik te wachten tot ik weer ongesteld wordt. Ik had altijd een keurige cyclus van 28 dagen. Hoe snel kwam dat bij jullie weer op gang?
Wat naar dat je een miskraam hebt gehad, veel sterkte! Mijn cyclus was altijd best onregelmatig. Het schommelde heel erg tussen de 29 - 42 dagen. Bij mijn eerste miskraam, dat was een missed abortion rond 10 weken, werd ik na 40 dagen weer ongesteld. De cyclussen daarna waren elke keer rond de 35 dagen, dus dat was eigenlijk best netjes en ook regelmatig geworden. Na mijn 2e miskraam was mijn cyclus meteen weer op gang gekomen. Dus wat dat betreft is dat ook nog erg netjes. Nu ben ik mijn menstruatie af aan het wachten van mijn laatste miskraam. Ik verwacht eigenlijk niets geks en ik denk dat ik ook weer rond de 35 dagen zal zitten. Deze keer gebruik ik geen ovulatietesten, dus ik heb geen flauw idee wanneer mijn eisprong zal zijn. Wacht je nu een cyclus af of ga je er deze ronde meteen weer voor? Het schijnt dat je na een miskraam vruchtbaarder bent, en ik moet eigenlijk zeggen dat het bij mij tot nu toe ook wel het geval was Ik hoop van harte dat je snel een goede zwangerschap in mag gaan!
Eigenlijk waren we niet bezig om zwanger te worden, het was eigenlijk een ongelukje. Ik slik geen pil omdat er niet één is die ik kan verdragen, wij gebruiken alleen condooms. Ik vind het wel prettig om te weten wanneer ik in m'n vruchtbare periode zit en wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden. Maar nu heb ik echt geen idee... Hoewel we een tweede kindje nog wel wat snel vinden, moet in zeggen dat het wel wat meer kriebelt sinds ik de miskraam heb gehad
Bij mij duurde de eerste cyclus na miskraam een week langer dan voor mij normaal. Daarna wel weer gewoon zoals het was. Wel had ik (extreem) last van PMS klachten die eerste maanden na miskraam, voor mij gevoel was alles uit balans... Sterkte!
Dit heb ik ook heel erg. ik ben ook in afwachting van een menstruatie sinds mijn miskraam 2 weken geleden. Ik heb ook meer last van pms en andere klachten terwijl ik nog niet eens een eisprong heb gehad. Hopelijk heb je snel weer een normale cyclus.
Bij mij duurde t elke keer ong 4-6 weken voor ik opnieuw ongesteld werd. Daarna gewoon op de rit. Ik heb sinds de 1e mk in 2013 enooooooooorme pms klachten. Dat is niet meer weggegaan helaas. Wat ik wel tijdelijk had na de 1e mk was, dat ik een aantal maanden het eitje voelde rijpen. Op een bepaald moment was dat over.
Ik had 17 januari het vruchtje verloren. 25 februari had ik mijn miskraam. Maand erna zwanger. Ik vond het wachten na de miskraam verschrikkelijk slopend. Ik heb wel na het stoppen van het bloeden ovulatie testen gedaan om te kijken wanneer ik mijn ei had zodat ik ook wist wanneer ik de menstruatie kon verwachten
6 april begon het bloedverlies en duurde een kleine week... Ik zit nu echt te wachten op m'n menstruatie. Zou ik m'n eisprong al gehad hebben?
Nou vandaag ongesteld geworden dus precies 1 maand nadat het bloedverlies van de miskraam begon. Cyclus is dus snel weer op gang. Bedankt voor alle reacties dames!