Hallo dames, Ik zit in een onzekere situatie.. Vorige week vrijdag was mijn NOD en zaterdag had ik een positieve test in handen. Echter Zondagochtend kreeg ik wat bruin bloedverlies en zondagavond had ik helaas ook enkele druppels helderrood bloedverlies wat ik maandag ook nog had. Niet veel, maar genoeg om 1 inlegkruisje te moeten dragen om druppels op te vangen.. Maandag heb ik nog wel een 2de test van KV 2voor5euro gedaan en de streep was wel donkerder dan die van zaterdag.. Dinsdag had ik sochtends nog helderrood bloedverlies en vanaf dinsdagmiddag was dat allemaal weer weg en zijn de zwangerschapssymptomen flink toegenomen.. Misselijk, eetlust is toegenomen, meer plassen.. Heb de VK gebeld, maar die zeggen dat ik pas met 6 weken kan inschrijven en dat ze pas een echo doen met 10 weken.. tot die tijd kunnen ze niks doen voor me en is het een kwestie van afwachten. Zucht, ik ben al zo een ongeduldig type.. Ik heb al een dochter van 2 jaar en herken dit bloedverlies niet van de eerste zwangerschap, alleen de zwangerschapssymptomen.. en het bloedverlies was maar paar druppels per dag. Ik weet dat het beide kanten op kan gaan, maar iemand nog soortgelijke ervaringen?