Hee dames. Sinds rond de avond heb ik ongelovelijke hoofdpijn en ben ik erg misselijk, dit heb ik nog nooit gehad na of tijdens mijn ovulatie. Ik geloof niet dat dit al tekenen kunnen zijn van iets. Ik slik weleens Naproxen als ik hoofdpijn heb maar dat doe ik nu liever niet meer want ik krijg er elke keer een lichte bloeding door (geen vaginale bloeding) Zou het nu toch ineens door de ovulatie kunnen komen? Zit nu 1DPO.
Ik Denk dat het zeker door je ovulatie komt ik heb het de ene ronde ook en dan de andere weer niet ook had ik dit voordat ik emafol pmp ging slikken de twee weken totaan mijn menstruatie. Voor 1dpo is dit zeker te vroeg voor een eventueel iets maar heeft dit waarschijnlijk alles te maken met je eisprong. Ik zou me vooral niet zo druk maken en gewoon relaxen dat is ook het beste voor alles wat eventueel nu aan de gang is in je lichaam. En wat voor bloedingen krijg je dan als ik vragen mag? Want dat lijkt me niet goed. Kan je geen andere medicijnen vragen?
Klinkt inderdaad als iets hormonaals. Wat betreft Naproxen, het is niet heel verstandig om dit te gebruiken als je zwanger wenst te worden. Ik kreeg altijd een infuus met Naproxen als mijn bloedingen door de Endometriose weer enorm pijnlijk waren. Het schijnt dat Naproxen inwerkt op je baarmoederslijmvlies. Niet echt bevorderlijk ook voor een eventuele innesteling lijkt mij.
Ik krijg dan een lichte bloeding uit mijn anus😳 Maar volgens mijn huisarts kan bet echt geen kwaad. Ik dacht dat Naproxen beter was voor als je zwanger blijkt ofzo ipv paracetamol.. maar blijkbaar dan niet?
paracetamol kan echt het minst kwaad van alle pijnstillers! Wat betreft je vraag, ik heb sinds mn bevalling ook veel meer kwaaltjes in mijn cyclus en dus ook rond mijn eisprong. Echt heel vervelend!
Misselijk en hoofdpijn kan inderdaad ook komen van je eisprong. Ik ben rond de eisprong ook wel misselijk soms. Als je zwanger bent of zwanger wilt worden is het gebruik van NSAID's (waar naproxen onder valt, net als ibuprofen trouwens) echt af te raden. Het kan schadelijk zijn tijdens de zwangerschap. Naproxen heeft naar mijn weten ook een bloedverdunnend effect, waardoor je dus sneller kan gaan bloeden, dus misschien vandaar je bloeding uit je anus. Als het echt nodig is kun je het beste de gewone paracetamol gebruiken, natuurlijk niet meer dan de maximale dosering en ook zonder toevoegingen zoals coffeïne.
Bedankt voor jullie reacties. Helaas werken paracetamols nooit erg goed bij mij maar kan het toch maar weer is proberen.
Rondom mijn eisprong heb ik ook altijd 3 dagen aanhoudende hoofdpijn en ben ik wel eens misselijk. Lijkt me idd van je eisprong te komen
Klinkt als iets hormonaals. Ik ben rond mijn eisprong eigenlijk altijd wel wat misselijk en als mijn menstruatie komt heb ik 2 dagen migraine die net voor mijn menstruatie begint doorbreekt begint en de dag erna aanhoud.