Hi meiden, 3 januari heb ik een miskraam gehad. Na 28 dagen werd ik weer ongesteld en op dag 21 heb ik mijn eisprong gehad (volgens temperaturen gevonden). Een hele korte LF dus. Nu was ik benieuwd naar ervaringsverhalen van anderen over hoe de cyclus was na de miskraam omdat ik me toch wel druk maak over de korte LF. Ik hoop dat het gewoon komt omdat mn lichaam nog wat ontregeld is..
Ik ben op 21 december gecurreteerd na een MA met 7.6 en werd 22 dagen daarna weer ongesteld, in die periode heb ik geen eisprong gehad. Vervolgens werd ik na 24 dagen weer ongesteld met een eisprong op CD13. Nu zijn mijn cyclussen altijd wat korter, rond de 26 dagen, maar de afgelopen ronde was hij nog een paar dagen korter. Ik denk dat het toch nog wel een beetje kan komen door het terug in ritme komen van je lichaam en dat je daardoor wellicht een kortere lf hebt gehad de afgelopen cyclus.
Dank voor je reactive Jairy! Ik hoop het echt. Ookal heb ik natuurlijk nu helemaal geen invloed op mijn cyclus. Ik hoop zo dat die gewoon goed is! Hopelijk mogen jullie snel een derde wondertje ontvangen!
Graag gedaan en dankjewel! Hopelijk trekt je cyclus deze ronde alweer snel terug naar een langere lf en mogen ook jullie snel jullie wondertje ontvangen!
Ik had de eerste ronde geen eisprong. Iets anders maar dus ook afwijkend Erna weer volgens ritme Je cyclus kan echt een tijd van slag zijn Hopelijk snel weer normaal en een nieuwe zwangerschap
Hier na 35 dagen na bevalling met 13.1 ongesteld geworden en ik vermoed een ei op dag 29. Ook heel korte lf. Ik ben flink ongesteld dus hopelijk heeft baarmoeder schoon schip gemaakt. Gyn zei vandaag met nacontrole dat ze verwacht dat cyclus wel weer redelijk snel normaal is na 1e ronde (omdat het dus maar week later kwam dan normaal)
Ze zeggen dat je lijf na een zwangerschap tijd nodig heeft om te ontzwangeren. Dus 9 maanden op en 9 maanden af na een normale zwangerschap. Ik heb bij mezelf gemerkt dat mijn lichaam die tijd echt nodig had. Via ovulatietesten hield ik mijn cyclus na de bevalling in het oog en daaruit bleek plots een zeer korte LF, 5 dagen! Ik was heel bang dat er iets mis was maar het heeft zich uiteindelijk herstelt. Elke cyclus werd de LF langer. In maart bevallen en in december opnieuw zwanger geworden (helaas missed abortion in januari). Voor mezelf zeg ik dus het volgende: ik was 2 maanden zwanger, dus 2 maanden op, 2 maanden af. 3 maanden om zeker te zijn Ik zou zeggen; hou het in het oog, maar volgens mij komt het goed! Veel succes en een dikke knuffel.