3 weken na miskraam nog bloedverlies?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fien25, 15 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Lieve dames,

Ik hoor graag jullie ervaringen. Op 26 augustus heb ik een miskraam gehad, dmv medicatie. Het vruchtzakje ben ik gelijk die avond verloren (was gestopt met 5-6 weken). Ik heb daarna 5 a 6 dagen gevloeid, en daarna nam het af.

Een kleine 2 weken later dacht ik helemaal schoon te zijn. Voor 4 dagen heb ik geen rood of bruinverlies gehad. Sinds 2 dagen is het bloedverlies ineens weer begonnen. Voornamelijk 's ochtends bij het afvegen en ook 's avonds. Echt helderrood bloed. Het papiertje is vaak vol. Ik heb geen krampen. Overdag heb ik geen bloedverlies, soms wat bruinverlies.

Morgen is het 3 weken geleden dat ik mijn miskraam heb gehad. Hoort dit? Normaal had ik mijn verloskundige of gynaecoloog gebeld, maar zit op vakantie in het buitenland. Vanaf maandag ben ik weer terug.

Ik hoop dat jullie me misschien uit ervaring kunnen vertellen wat wijsheid is om te doen. Ik voel me voor de rest goed, maar maak me wel ongerust.

2. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik heb een aantal jaren geleden ook een miskraam gehad. Dat was half juni. En tot eind augustus heb ik toen licht bloedverlies gehad.
    Ik heb toen ook contact gehad met mijn verloskundige. Zij vertelde toen dat dat wel vaker voorkwam. Dat had ik nog niet eerder gehoord of gelezen. Ik heb na mijn miskraam dus veel langer gevloeid dan na een gewone bevalling.
    Als je je verder prima voelt zou ik het aankijken tot je weer thuis bent.
    Sterkte ermee!

3. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dank je wel voor je reactie. Mag ik vragen hoe lang je eerste cyclus heeft geduurd?

Ik wilde voor mezelf alles afgesloten hebben. Het bloedverlies helpt daar niet heel erg in mee.

Voor de rest voel ik me gelukkig goed. Ik neem voor de zekerheid maandag nog wel even contact op met de gynaecoloog. Voor mijn vakantie heb ik nog een echo gehad. Het vruchtzakje was weg, en het baarmoederslijmvlies was dun. Het was toen nog wel wat rommelig en ze zag nog wat bloedstolsels.

De volgende echo staat pas half oktober, om nogmaals te kijken of alles schoon is.

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Je bedoelt mijn eerste cyclus na de miskraam?
    Na die miskraam heb ik lang gevloeid, maar hoelang het daarna duurde voor ik weer gewoon menstrueerde weet ik niet meer.

Deel Deze Pagina