Ervaring Cytotec

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nell87, 14 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nell87

Nell87 Actief lid

24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Hi,
    Afgelopen dinsdag is bekend geworden dat ons kleintje na 5 weken gestopt is met groeien. In overleg met gynaecoloog hebben we gekozen voor Cytotec. Ik heb dinsdagavond 1 tablet oraal ingenomen en gisteravond de overige tabletten volgens schema ingebracht. Ik heb veel last van krampen gehad en bloedverlies, alleen heb ik geen grote stolsels verloren. Betekent dit dat niet alles weg kan zijn of kan dit nog komen? Hoe lang duurde dit bij andere?

2. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Wat verdrietig!
    Bedoel je dat de zwangerschap is gestopt met ontwikkelen toen je 5 weken zwanger was? De vruchtzak is op dat moment nog erg klein en t kindje/embryo nog kleiner. Het is dan ook goed mogelijk dat deze onherkenbaar met t bloed naar buiten zijn gekomen.
    Ik neem aan dat je nog een controle bij de Gyn hebt om te kijken of alles schoon is?

Hier ook een MA en de zwangerschap afgebroken met medicatie. Sochtends om 8uur de tabletten ingebracht en snachts pas de vruchtzak verloren.
    Toen dit gebeurde zakte ook de krampen.
    Toen ik de dag erna voor de zekerheid nogmaals de tabletten inbracht kwamen de krampen ook niet meer terug, had alleen nog bloedverlies.

Ik hoop dat de medicatie goed zijn werk heeft gedaan, maar bij twijfel even contact opnemen met het zkh?
    Sterkte met jullie verlies en hopelijk een goede zwangerschap voor in de toekomst gewenst

3. Nell87

Nell87 Actief lid

24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie @Blosje89 . Het was inderdaad met 5 weken gestopt met groeien. Ik zou nu 7,5 week geweest moeten zijn.
    Ik heb het hele schema wat ik mee heb gekregen gevolgd. Totaal 12 tabletjes gebruikt tussen 18.00 s avonds en 6 uur s ochtends. Tussen 21.00 en 23.00 veel pijn en krampen gehad en ook veel bloedverlies. Daarna nam het af ondanks dat ik nog medicatie in heb gebracht.
    Ik kijk het vandaag nog even aan en anders bel ik morgen het ziekenhuis.

Deel Deze Pagina