Dag Patje en Tijgertje, Zenuwslopend niet, die onzekerheid? Ik vind het zo lang duren allemaal. Als de testen nou positief waren dan snap ik het wel maar anders denk ik toch steeds waarom moet dat nou allemaal zo lang duren. Je hebt al een rotperiode achter de rug en dan krijg je dit ook nog. Ik heb ook nog steeds niks maar als ik over een dikke week nog niks ben ga ik toch nog eens testen, en als dat weer negatief is bel ik gewoon de ha om te vragen naar evt redenen. Wil gewoon weten dat we nog wel kans maken om zwanger te worden. Mischien testen we ook wel te vroeg, maar ja, dat weet je niet he! Liefs balloo
Inderdaad, ik vind het al zo'n rottige periode. Achteraf denk ik: hadden we het maar helemaal niet gedaan vorige week, dan hoefde ik nou niet in spanning te zitten of ik zwanger ben, dan kon ik gewoon netjes wachten tot ik echt ongesteld werd! maar ja.. hormomen he.. ho - pe - loos het gekke is, ik ben gewoon de hele dag misselijk!! En dan test je: negatief! Ik moet wel zeggen dat de conceptie pas 7 mei is geweest en het nu pas 15 mei is, dus testen zou eigenlijk helemaal niet kunnen.. (en dan toch doen he... ik hou mezelf voor de gek) Het duurt ongeveer 2 weken na conceptie voordat je kunt testen, dus ik kan zondag 21 mei pas testen. Eigenlijk heb ik vandaag ook getest om te kijken of het hormoon van mijn vorige zwangerschap eruit was. Nou dat was wel duidelijk.. alles weg.. geeft ook wel een gemengd gevoel. Echt waar.. de spanning stijgt hier met de minuut.. ik vind het zo erg. kan er bijna niet meer tegen. Ik ben misselijk, moe, enz enz.. en voor wat? Misschien houdt mijn lichaam me wel voor de gek omdat ik er zo mee bezig ben? .. zucht.. Tijgertje
Gaan we gezellig met z'n allen zaterdag testen??? Vreselijk dat stomme gewacht!! Ik heb wel weer een erg opgeblazen buik, maar ja dat kan 2 dingen betekenen! Mijn temp is nu mooi hoog dus zolang ie nog niet naar beneden kelderd...........
mijn buikje is ondertussen rond! echt niet normaal, ook zo opgeblazen. Als ik zit lijkt het net of ik al lang zwanger ben.. ik heb ook een hoge temperatuur. is dat echt een zwangerschapsteken? wist ik helemaal niet! inderdaad patje, dit weekend wordt verschrikkelijk spannend... ik ga zondag of maandag testen denk ik, eerder heeft toch geen zin, hoewel ik elke dag wel zou willen testen...
he tijgertje, ik ga zat testen omdat we s'nachts op vak gaan en ik wil weten of ik testjes mee moet nemen!! Ik dacht dat ik mijn ei op dag 17 gehad had maar ff geeft aan dat ik 'm vorige week maandag gehad heb ( dag 28 ), dus dan zou ik ook vanaf zon/maandag kunnen testen. Maar lekker eigenwijs doe ik het lekker zat al!! Ik heb toch nog dipsticks dus ik ga gewoon testen!
Daag dames, Het is toch wat hier, wel of niet testen. Same here. Ik heb nog 1 liggen maar of dat goed gaat met wachten. Mischien ook maar zaterdag. Ik heb eigenljik helemaal geen zwangerschapsklachten behalve geen regels dus het zal wel weer niks zijn. Wel wat lage rugpijn en buikpijn af en aan, dus heel mischien krijg ik dat dan wel. Maakt me nu even niks uit als ik maar weer waar ik aan toe ben. Een hoge temp, dat wist ik ook niet. Ook maar eens meten dan. Wel hoopvol die kwaaltjes van jullie, dan zou je toch gaan denken he? Zijn jullie ook zo bang dat je je zelf voor de gek houd? Dat is zo moeilijk soms. Nou, afwachten maar weer he? Ondertussen nog iemand getest? Tijgertje, ik heb me toen ook getest om te kijken of het hormoon eruit was, dat was erg dubbel. Aan de ene kant was ik blij omdat we nu opnieuw ervoor konden gaan maar aan de andere kant was het ook wel weer erg definitief over zo. Het gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten. Succes voor ons! Of niet? liefs balloo
we blijven positief balloo!! We wachten en wachten tot de ongi komt of een posi test Ik probeer me misschien tot zondag in te houden met testen omdat we net hebben besloten dat we met het vliegtuig gaan ipv met de auto en nu dus zondag pas gaan! Ik kan dus beter wachten tot zondag want dan is het 1 dag voor nod, maar ja die testjes roepen wel heeeel hard dus wie weet ook zaterdag al wel!!
Ja hoor helemaal niet fijn die onzekerheid!!!!! Ik heb er ondertussen volgens mij alweer 4 testen doorheen gedraaid de afgelopen weken. Ik weet het niet meer!!! Ga er volgende week maar weer eentje tegenaan gooien denk ik! Ik voel verder ook niks dat op een zwangerschap kan duiden, alleen dat ik vaker moet plassen maar ja met dit weer drink je ook weer meer. Poeh poeh, fijn hoor een vrouw zijn!!!
sterkte allemaal van dat wachten word je zeker onzeker.. ik was tja gelukkig hmm (mischien verkeerd woord) elke keer precies na 28/29 ongi je bent na een mk wel vruchtbaarder dan normaal.. dus ik hoop voor jullie dat jullie snel weer een poss. test krijgen en ook dat alles goed blijf gaan. groetjes peetje
balloo en patje, we zitten alle 3 in hetzelfde schuitje.. Balloo, jij wacht al een maand langer dan ik!!! Dat is helemaal lang zeg! Heb je al contact met de huisarts gehad? Het duurt wel erg lang he? hebben jullie je ovulatie 'gevoeld'? Ik weet wel wanneer dat ongeveer was, maar niet precies. Begin mei ergens. Ik weet het omdat ik dan heel veel afscheiding heb en uiteraard wat knuffeliger en aanhaleriger ben. Dit weekend wordt een spannend voor ons 3! Patje, ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van je vakantie ondanks al die onzekerheid.
Ik zal vast en zeker wel van mijn vak genieten. Ik heb net de koffers van het zolder gepakt ( hihi een beetje stoffig want de laatste keer zijn ze in bali geweest en dat is alweer 4 jaar geleden!) Vorig jaar zijn we in maleisie geweest en hebben we rugzakken mee gehad dus nu moet ik eerst die koffers maar ff schoonmaken. Ik had voor m'n gevoel op dag 17 mijn ei gevoeld maar ja geen posi test en ff gaf aan dat ik op dag 28 mijn ei gehad heb en toen had ik ook last van steken in mijn zij.... dus maandag nod!! Ik probeer te wachten tot zondag maar het kan heel goed dat ik zat al een testje weer waag!! We zullen zien!! Wel erg spannend idd voor ons drieen. Mijn temp blijft nu nog hoog dus zolang ie niet naar beneden kelderd....
hoi dames, ik kan door naar de volgende ronde. Ik heb nu bruinverlies en mijn temp is gedaald. Succes meiden.
Jammer patje, maar eindelijk wel duidelijkheid.. ook al hoopte je natuurlijk op een zwangerschap. Je kunt er nu weer helemaal voor gaan. Succes!! Ik ben gister 2 druppeltjes bloed verloren. Dacht serieus dat ik ongesteld ging worden, maar ben nu weer helemaal wit.. zucht zucht zucht... is het een voorbode voor mijn ongesteldheid of.. ?? Van t weekend maar weer es opnieuw testen.. Groetjes van Tijgertje
spannend tijgetje, misschien innesteling???? Bij mij zet het nu ineens niet door!!??!! Snap het niet. Als het maar niet zo gaat als de vorige keer, want toen had ik eerst 6 dagen bruinverlies en daarna pas posi test Als het niet door zet dan misschien toch maar testen zondag. ach ik kijk het nog maar weer even aan.
inderdaad spannend.. maar wanneer kan ik dan pas testen als ik nu pas de innesteling zou hebben?? ik word er gek van!! oow zet het bij jou ook al niet door... irritant is dat he? Ik dacht gister ook: nu komt het, fijn, hoofdstuk afgesloten; we gaan opnieuw beginnen. En dan stopt het weer.. verwarrend allemaal he? zouden we dan toch nog een positieve test krijgen??!
ik ga voor ons beide duimen dat we een posi test hebben. Ik denk als je nu innesteling hebt gehad je over een paar dagen posi moet kunnen testen. Ik kan na morgen jammer genoeg niet meer hier kijken, net nu het spannend wordt allemaal. Ik ga mijn bruidsboeket itzoeken zo en naar een verjaardag, dus ik kom vanavond of morgen ochtend nog ff weer.
Daag dames, Nou jullie maken het wel spannend zeg. Eerst wel en dan niks meer. Toen ik nog zwanger was had ik twee dagen voor mijn ongi ook wat bruinverlies en toen hield het ineens op. Twee dagen later heb ik getest en toen bleek ik zwanger te zijn. Ik hoop voor jullie dat het goed nieuws is/word. Hebben jullie nog getest? Ik heb vandaag na precies 9 week geleden mijn regels weer terug, ik ben zo blij! Nou hebben we weer een eerlijke kans om er straks weer tegen aan te gaan en kunnen we weer beginnen met tellen. Hebben jullie ook klachten dan? Zwanger klachten of ongi klachten? Liefs balloo
Wat fijn voor je balloo, ik had net weer iets bruinverlies, dus ik weet niet wat het gaat worden. Ik heb vanmorgen ff getest en was nega. Ik ga de testjes meenemen op vak en dan horen jullie het wel over 2 weken!!
fijne vakantie. Geniet ervan. Ik hoop dat je bruin en erg positief getest terug komt. Spannend hoor. Hoe is het bij jou tijgertje? Liefs balloo
hoi dames, ik ben weer terug van vakantie en ben echt mega ongi geweest. Nou ja, we kunnen dus op naar de volgende ronde. Het duurde dus precies 6 weken voor ik weer ongi werd.