Hoe voelt/ziet een ovulatiebloeding eruit?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door merah, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Even een korte schets:
    Vorige maand is men een beetje te enthousiast geweest met de dosis puregon. Mijn IUI kon niet doorgaan omdat ik 7 eitjes had ipv de maximum 2. Dik balen natuurlijk. Men verzekerde mij dat ze allemaal zouden springen en we kregen een sexverbod.
    9 dagen later werd ik al ongesteld.
    Bij de uitgangsecho van de, wat ik dacht, volgende ronde bleken de eieren helemaal niet te zijn gesprongen! Ze zaten er nog all 7.
    Ik kreeg te horen dat ik ook deze ronde niet mee mocht doen en een volgende menstruatie moest afwachten.

Ik zit nu op CD18 en normaal gesproken (zonder dat hele gedoe hierboven) zou ik nu zo ongeveer mijn eisprong hebben.
    Vanmorgen had ik wat bloedverlies met slijm (afgelopen dagen voor mijn gevoel ook 'vruchtbaar slijm' gehad) en mn buik voelt ongi.
    Maar de rest van mn lijf niet.

Zou dit een ovulatiebloeding kunnen zijn? Voel je daar normaal gesproken wat van? Hoe ziet dat eruit? En hoe lang? Of zou het toch komen omdat mijn lichaam wat van slag is en dat ik toch ongesteld wordt?

Ik hoop zo op een ovulatiebloeding!... Had een paar dagen vakantie gepland precies zo dat het goed zou gaan met de behandeling. Als ik nu ongesteld wordt kan ik ook komende maand WEER geen behandeling hebben...

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik gooi hem maar eens omhoog, in de hoop dat iemand raad weet...

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik denk eerder je ei, ovulatie bloeding bestaat niet naar mijn idee.
    Wel innesteling bloeding.

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ovulatiebloeding bestaat wel (volgens mijn gyn), heb die vorige maand gehad. Jeetje wat een krampen had ik en toen verloor ik wat roze slijm.... En paar uur later had ik een positieve ovu test....

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    OW ok wist ik niet babii.
    Ik gebruik die dingen ook niet.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Babii, had een ook een lichte ongi-gevoel in je buik?

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Een vriendin van mij heeft iedere maand tijdens de eisprong wat oud bloed verlies. Dit heeft haar gyn ook een ovulatiebloeding genoemd.

Deel Deze Pagina