Cyclus na pilgebruik... Zucht..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Soof87, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Homeland

Homeland Niet meer actief

Toevallig hè?

2. Homeland

Jeetje wij gaan echt bijna gelijk op in deze cyclus :(

3. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    We zijn gelijk gestopt ongeveer, maar ook hier is het een zooitje hoor..
    Vorige ronde net iets te vroeg gestopt met ovu testen (als ik er al 1 heb tenminste..) en nu al 31 testen verder en nog niets positiefs helaas..

Ik hou me er steeds maar aan vast dat het gemiddeld een jaar duurt...

4. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    En ik ben vannacht ongesteld geworden :$
    Kan dus precies kloppen dat ik geen positieve ovulatietest heb gehad, want ongeveer 2 weken geleden was ik juist niet aan het testen, omdat ik dacht dat ik ongesteld zou worden.

Hoop dat het bij jou nu snel er aan komt meid.. Komende rond is bij mij ronde 4 :)

5. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Vervelend hoor... Ik zou gewoon een keertje bellen. Ik ga dat ook doen als m'n cyclus nu weer langer is geworden.

Zit dus nu op 54-50-68-...

Als het langer wordt dan 68 ga ik bellen :)

6. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn zeg.

Ik wist wel dat het ontpillen even kon duren, maar als je er eenmaal voor wil gaan dan duurt natuurlijk alles extra lang.

De pil komt bij mij er in ieder geval NIET meer in.

7. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op dag 20 na m'n laatste pil en ik wordt al ongeduldig. Geen eisprong niks...
    Maar als ik jullie verhalen lees zakt de moed me helemaal in de schoenen.
    Voor dat ik met de pil begon had ik een erg onregelmatige cyclus. Ben nu 3 dagen geleden Tarwekiemolie en Teunisbloemolie gaan gebruiken. Heb er positieve dingen over gelezen.
    Ben benieuwd hoe lang t duurt allemaal! Tot die tijd lekker op dit forum rondneuzen. :)

8. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Tarwekiem etc durfde ik nog niet aan.. Had ook gelezen dat het daar juist langer van kon worden en de mijne is al zo lang :)

Heb je het goed aangevoeld soof, hopelijk gaat het nu sneller..
    Ik ga ook nooit meer aan de pil!!
    Als ik ooit een kleine mag krijgen dan die. We in die tussentijd wel condooms of zo, maar geen hormonen meer voor mij :(

9. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Maar dan ben je net van de pil af en dan begin je meteen met andere 'meuk'. Laat je lichaam toch iig de eerste maanden de kans krijgen om dit op een natuurlijke manier voor elkaar te krijgen. En dat je geen eisprong hebt kunnen ontdekken is ook wel logisch. De hormonen zijn waarschijnlijk nog niet eens je lijf uit....
    Maar je moet het uiteraard zelf weten ;)
    Hoop dat je snel een normale cyclus hebt. En natuurlijk komen hier veel meiden op af die hetzelfde ervaren als ik, dus schrik niet. Bij veel andere meiden is de cyclus binnen no time weer normaal.

10. Homeland

Bij mij heeft het zowel in 2013 als in 2015 10 weken geduurd. Als je net bent gestopt, kan het even duren.

11. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je als je zegt "meuk". Maar ik denk dat supplementen op plantaardige basis niet zo veel kwaad kunnen.
    Ik hoop ook dat t snel op gang komt!
    Ben gewoon zoekende, vooral omdat m'n lijf momenteel helemaal van slag af is.
    Dagen niks. Dan weer oud bloed/slijm verlies. Paar dagen later weer helderrood bloed. Heel gek zo'n lijf zonder hormonen.

12. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoe kun je nou zeggen dat je lichaam van slag is als je net 3 weken geleden je laatste pil hebt geslikt? :) Natuurlijk gaat het de eerste tijd anders dan anders.
    Het is juist goed dat je lichaam zoekende is, maar ik snap je onzekerheid wel hoor.

13. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Bij mij is het na 66 dagen doorgebroken! Op naar ronde 1 straks.. Succes meiden!

14. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik mag me helaas ook hier aansluiten. 14 oktober gestopt met de pil en inmiddels staat de teller op dag 48.

Ik heb een dochter van 2,5 jaar en ook bij haar heb ik lange cyclussen gehad tussen de 40 en 45 dagen, maar nooit langer dan dat. Ik had eigenlijk gehoopt dat bij een tweede mijn cyclussen anders zouden zijn maar niets is minder waar. Bleh, vervelend is dat wachten....

15. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad de onzekerheid. En dat m'n lichaam moet ontpillen was ik op voorbereid, maar juist omdat ik zo lang aan de pil heb gezeten weet ik soms niet wat er allemaal gebeurd.
    Maar volgens mij gaat het de goede kan op, ovulatietesten lopen tot nog toe op. Verder de laatste dagen vreselijk zere tepels en vandaag heb ik wat menstruatieachtige krampen. Dus denk dat m'n eisprong er aan zit te komen.
    Dan heb ik in ieder geval een beetje houvast qua lichamelijke klachten en het idee dat m'n lijf het nog zelf kan is ook erg prettig!

16. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je pas in je eerste ronde op dag 20 zit is niet iets waar je je zorgen over moet maken. Je lichaam heeft jaren op de automatische piloot gestaan door die pil en moet nu "zelf gaan nadenken". Niet raar dat je lichaam dat niet meteen doet. Ik zou als ik jou was sowieso je lichaam een maand of 2/3 met rust laten en het gewoon over je heen laten komen. Is heeeeel lastig (spreek uit ervaring) maar als je er nu al zo druk mee bezig bent is de kans ook groot dat je daardoor je eisprong/menstruatie uitstelt.

17. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Zit nu op dag 24 sinds de laatste pil. Maak me er ook niet zo druk om. Het is meer informatie inwinnen en monitoren. We willen sowiezo in het nieuwe jaar pas actief gaan proberen om zwanger te worden. Voor nu eerst de boel op gang laten komen.
    Vind het wel fijn om hier dingen te delen en te vragen aangezien het de eerste keer is.

18. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Waarom begin je nu dan al met suplementen om je cyclus te normaliseren? Gun je lijf de kans om eea zelf op te starten. Suplementen als deze kunnen he cyclus ook verlengen.

19. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Voor pil gebruik was ik mega onregelmatig. Soms duurde het 5 maanden voor ik een keer weer ongesteld werd. En ik denk dat meerdere met mij van mening zijn dat 5 maanden wachten op je volgende cyclus erg lang duurt als je graag zwanger wil worden. Dus een klein zetje in de goede richting op deze manier dacht ik. Baat het niet dan schaadt niet..
    Maar daar mag iedereen zijn eigen mening over hebben toch?! ;)

20. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ah wat fijn!! :)

Heel vervelend!

Ik hoop dat je eisprong gevonden hebt! Welke testen gebruik je?

Deel Deze Pagina